Full version: Tomt till salu!
Zingha
...
Meriona
spam.gif spam.gif spam.gif
Flemming
CITAT (Zingha @ 16-08-2011, 10:18) *
Hej,

sugen på att bygga nytt hus, fast vill inte starta med en tom trädgård? I Vellinge tätort, 10 minuter från Öresundsbron och Malmö, finns en uppvuxen tomt på 1000 kvm. På tomten finns bla Purpurapel ,Katsura (Cercidiphyllum japonicum), Päronkvitten (Cydonia oblonga), Ormhassel, Sydbok (Nothofagus), Flamingolönn (Acer negundo), Kejsarträd (Pawlovia tomentosa), Pileträd och Valnötsträd som förgyller!
Mäklare är Caroline Malm Persson, www.malmpersson.se

Kreativiteten ökar för varje dag…

Någon moderator som kan tänkas plocka bort denna förtäckta annons ?
Whiskuchi
Du menar, skulle jag ha lust att köpa tomt från någon som på ett ganska fult sätt försöker gratisannonsera? Absolut inte.
Zingha
Oj! Jag verkar helt ha missuppfattats. Tanken var inte att "gratisannonsera", utan kanske i detta forum hitta någon som faktiskt är intresserad av att bevara allt det fina som finns uppvuxet på tomten. De flesta som hittills visat intresse har varit personer som sett trädgård mer som jobb än som tillgång och då tänkte jag att i ett trädgårdsforum borde det finnas personer som kan värdesätta det som finns och inte lägga trätrall överallt...
Ber om ursäkt.
*Stintan*
Är man ute efter att köpa en tomt så letar man väl på sidor där såna brukar annonseras ut som Blocket eller olika fastighetsbyråer o.dyl.
Huggorm
När tomten har ett utgångsbud på fyra och en halv miljon så spelar det ingen roll hur uppväxt trädgården är...
Zingha
Hej, det priset inkluderar färdigt hus m garage på tomten, VA-anslutning etc. Enbart tomten ligger på 1 495 000
*Stintan*
Detta är fel forum för fastighetsförsäljning!!!
tomas99
CITAT (*Stintan* @ 17-08-2011, 09:21) *
Detta är fel forum för fastighetsförsäljning!!!

Tror inte att det är någon som säjer imot.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon