Full version: 2 av Maikens 5 valpar
Berit
[attachment=64518:Valpar_2...8_29_007.JPG]
merlin68
wub.gif
Fullkomligt ljuvliga
Piccante
vad är det för ras på dom? wub.gif
Meriona
Nä men åååååååååh! Hjärteknipande! wub.gif wub.gif Ska du behålla någon/några?
Berit
[attachment=64599:VALPAR_050.JPG]Bichon Frisee, llasa apso shih tzu. Jag kommer att behålla en wub.gif . Här kommer en till. Det blev 3 vita o två mörka
Chamomille
Men jösses så goa wub.gif
Berit
[attachment=64601:I_valpl_...9_03_006.JPG]Två till
Pia L
Gud så sött!! När är dom födda? Dom ser ut att vara lite äldre än mina korvar ;-)
Berit
Dom är födda 4/8
Berit
[attachment=64602:wqa.png]Så ser de ut idag de som är på första bilden
zissi
Är det någon som inte är tingad?
zaaritha
Helt fantastiskt goá!
omk
CITAT (Berit @ 09-09-2011, 14:59) *
[attachment=64599:VALPAR_050.JPG]

Jag är HELT betagen !!! Så FRUKTANSVÄRT söt !!! wub.gif

(MEN, *rabblar* ingen hund förrän vi har tid för den, ingen hund förrän vi har tid för den, ingen hund ...)
Berit
CITAT (zissi @ 09-09-2011, 23:39) *
Är det någon som inte är tingad?

Jag har två som inte är tingade än. En vit med svart runt ögat o en vit till med brun fläck på sidan, du ser dem på en av bilderna.
Eva i Skåne
CITAT (Berit @ 09-09-2011, 14:59) *
[attachment=64599:VALPAR_050.JPG]Bichon Frisee, llasa apso shih tzu. Jag kommer att behålla en wub.gif . Här kommer en till. Det blev 3 vita o två mörka

Helt underbara valpar Berit wub.gif
Alla är sötnosar, men denna bilden är ljuvlig
Monaxe
Bedårande valpar! Det måste bli tomt (fast samtidigt skönt) när de lämnar "matte" och mamma!
zissi
Så söta wub.gif . Det är inte lätt att veta nu förstås om de blir krullhåriga som en bichon, rakt hår som de andra raserna eller en blandning därav?
Berit
Jag börjar redan gruva mig för att lämna iväg dem. Funderar på att ha dem kvar tills de blir nio veckor istället för åtta veckor vilket är väl brukligt. Hur gör ni andra som har kullar?
*Stintan*
Varför det? Tror du det blir lättare när dom är 9 veckor?

Tror jag ska komma och kiddnappa en angel_not.gif wub.gif
Samsara
wub.gif
Man blir ju sugen på en ny valp när man ser dessa happy.gif
Biggan_
CITAT (*Stintan* @ 11-09-2011, 09:19) *
Tror jag ska komma och kiddnappa en angel_not.gif wub.gif

Hmmm...är du ute efter den vita i handen så får du sno dej! angel_not.gif
Den är ju bara så underbart söt! wub.gif Alla är jättesöta, men den tar priset! wub.gif
*Stintan*
CITAT (Biggan_ @ 11-09-2011, 17:27) *
Hmmm...är du ute efter den vita i handen så får du sno dej! angel_not.gif
Den är ju bara så underbart söt! wub.gif Alla är jättesöta, men den tar priset! wub.gif

Har ju redan en vit så jag tänkte nog den ena mörka angel_not.gif
omk
Men den lille med "blåtiran", då .... wub.gif
DEN är stöldbegärlig !!! Du får nog koppla på larmet i huset, även när du är hemma, Berit !! biggrin.gif

(*rabblar* ska inte skaffa hund ännu, har inte tiden, ska inte skaffa hund ännu, har inte tiden, ska inte skaffa ...)
*Stintan*
CITAT (omk @ 11-09-2011, 23:23) *
Men den lille med "blåtiran", då .... wub.gif
DEN är stöldbegärlig !!! Du får nog koppla på larmet i huset, även när du är hemma, Berit !! biggrin.gif

(*rabblar* ska inte skaffa hund ännu, har inte tiden, ska inte skaffa hund ännu, har inte tiden, ska inte skaffa ...)

Fast man ska inte va för säker på att det svarta blir kvar för det är nog rätt vanligt att dom ändrar färg när dom blir lite äldre.
Min trasselsudd såg ju ut såhär när hon var 8 veckor och när hon var ett år såg hon ut som i min avatar, inget svart kvar.
[attachment=64670:etty070330.jpg]
Berit
[attachment=64675:DSCF1420.jpg]
CITAT (*Stintan* @ 11-09-2011, 23:40) *
Fast man ska inte va för säker på att det svarta blir kvar för det är nog rätt vanligt att dom ändrar färg när dom blir lite äldre.
Min trasselsudd såg ju ut såhär när hon var 8 veckor och när hon var ett år såg hon ut som i min avatar, inget svart kvar.

Men så söt. Du har alldeles rätt i om färgen, den blir ljusare och kan försvinna helt.

Maiken såg ut så här när hon var 8 veckor o nu är hon ljus, påminner om din Stintan.

Tack för alla gulliga o roliga kommentarer
Berit
[attachment=64676:maiken_o...9_11_001.JPG]Här är Maiken idag tillsammans med sin fästman Milo som är pappa till valparna
Eva i Skåne
CITAT (*Stintan* @ 11-09-2011, 23:40) *

Öronen växte mest ser jag och så förvandlades hon till kanin giggle.gif
Berit
[attachment=65185:gittans_foton_007.JPG][attachment=65184:8_veckor_005.JPG]8veck
or idag

[attachment=65186:gittans_foton_013.JPG]
Berit
[attachment=65187:gittans_foton_025.JPG]

[attachment=65188:gittans_foton_030.JPG]
Pia L
Gud så söta, men dina sötnosar är mer långnosiga än mina :-) Dom är väl leveransklara nu snart va?
*Stintan*
Vill haaaaaaaaa! wub.gif
Berit
[attachment=65197:8_veckor_004.JPG]
CITAT (Pia L @ 29-09-2011, 22:18) *
Gud så söta, men dina sötnosar är mer långnosiga än mina :-) Dom är väl leveransklara nu snart va?

Leveransklara och påtingade. Hämtas på söndag. Det kommer att bli jobbigt att lämna ifrån sig valparna, men en spar jag (den som är mörkast) lite lik din kanske
omk
MEN, sickna små hjärtegryn ... Får plats i en ficka ...
Och lille/lilla Blåtiran ... kiss.gif (Även om den försvinner, så småningom ...)

LJUVLIGT SÖTA !!
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 29-09-2011, 23:11) *
Vill haaaaaaaaa! wub.gif

Det vill du inte alls det whistling.gif
Meriona
wub.gif Vilka valpar - vilka bilder!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon