Motti
Det är ju många här som lägger in länkar till olika saiter mm .för mig är det omöjligt att länka till något som helst härifrån Odla .Vet att jag har Java men är ingen fena på It alls,vad fattas min dator om jag inte kan länka här ifrån Odla till andra länkar?
Red Top
Hur gör du?
Motti
Om någon lägger ut en lämk tex här på Odlaoch jag klickar på den så händer det inget alls !jag kommer bara inte in på innlagda länkar på Odla !
Red Top
När du pekar på länken, ändras pilen då till en hand?
Piccante
Om du bara klistrar in en länk tex www.odla.nu så blir den inte automatiskt klickbar. Du måse använda verktyget för att infoga länk som är ovanför inläggsrutan.
Biggan_
CITAT (Markus_H @ 09-09-2011, 00:24) *
Om du bara klistrar in en länk tex www.odla.nu så blir den inte automatiskt klickbar. Du måse använda verktyget för att infoga länk som är ovanför inläggsrutan.

Fast Motti menar nog att det inte händer något när hon klickar på VÅRA inlagda länkar!
Red Top
Jag trodde att hon inte kom vidare när hon klickar på länken. confused.gif

CITAT (Motti @ 08-09-2011, 23:55) *
Om någon lägger ut en lämk tex här på Odlaoch jag klickar på den så händer det inget alls !jag kommer bara inte in på innlagda länkar på Odla !

giggle.gif Två själar samma tanke.
Piccante
aah! jag missuppfattade hennes första inlägg.
Motti
Det är som Biggan skriver fast det bär mig emot erkänna att att hon har rätt giggle.gif Komnmer ingen som helst vart på inlagda länkar på Odla !Nada !Trodde Java skulle räcka men inte då !
*Stintan*
CITAT (Markus_H @ 09-09-2011, 00:32) *
aah! jag missuppfattade hennes första inlägg.

Dessutom så blir länkar man klipper och klistrar in visst klickbara rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 09-09-2011, 00:35) *
Det är som Biggan skriver fast det bär mig emot erkänna att att hon har rätt giggle.gif Komnmer ingen som helst vart på inlagda länkar på Odla !Nada !Trodde Java skulle räcka men inte då !

Prova att klicka HÄR då!
Motti
Hände inte ett skit ursäkta språket !
Red Top
CITAT (Biggan_ @ 09-09-2011, 00:39) *
Prova att klicka HÄR då!

Den var bra! [attachment=64584:hilarious.gif]
Biggan_
Märkligt! confused.gif

Prova att klicka på Red Tops länk under flickan!
Anki på Öland
Måste vara några inställningar på din dator som gör att du både tappar text och inte kan öppna länkar för båda länkarna i den här tråden fungerar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon