Hi hi,för en stund tillbaka kom jag på att du kanske inte är en kvinna.
Du har alldeles rätt!Under livets dagar har jag lyssnat för mycket på mina medmänniskor,därav en kännsla av att vara som en vindflöjel:(
Det är så att jag aldrig har hört Guds röst inom mig så därför har jag febrilt letat efter alla möjliga bevis på att Gud har talat till människor idag och andra bevis för att Gud faktiskt finns! Så galet det kan bli!!!
Jag måste säga att dina ord har faktiskt hjälp mig mycket!!!!!

Du har alldeles rätt!Under livets dagar har jag lyssnat för mycket på mina medmänniskor,därav en kännsla av att vara som en vindflöjel:(
Det är så att jag aldrig har hört Guds röst inom mig så därför har jag febrilt letat efter alla möjliga bevis på att Gud har talat till människor idag och andra bevis för att Gud faktiskt finns! Så galet det kan bli!!!
Jag måste säga att dina ord har faktiskt hjälp mig mycket!!!!!

I min ungdom trodde också jag att jag en dag skulle få höra Guds Röst! Jag förväntade mig något himlastormande; Andens heliga eld, total insikt och tungotal m m, m m.

Till slut förnekade jag Gud för att jag aldrig hörde något. Efter över tjugo år insåg jag att Guds röst inte är samma för alla och att den ende som kan lyssna till just den röst Gud väljer att använda till mig är - just jag. Men, bara om jag tillåter mig själv att lyssna. För mig blev det en ögonblicks insikt där allting för en tiondels sekund (om ens det) var "annorlunda". Ungefär som när man lägger sig ner på golvet och ser allting ur ett annat perspektiv. Saker och ting ser likadana ut och man vet vad det är - men ser ändå "annorlunda" ut. Sedan var allt som förut - men aldrig detsamma. Det jag bär med mig är att Gud accepterar mig för den jag är, inte för den jag försöker att vara inför andra. Och att Gud inte är den jag vill han skall vara utan helt enkelt den han är.