silos
Eftersom denna tråd inte blev som jag tänkt har jag tagit bort sagan.
Fjortispower
Herregud vilken gullig hund! Är den snäll? smile.gif
silos
CITAT (Fjortispower @ 15-09-2011, 12:25) *
Herregud vilken gullig hund! Är den snäll? smile.gif

Hon är underbar och jätte snäll och det är alla mina hundar!

Men vad tyckte du om sagan då?
VitaFingrar
Jag gillar det här! Trots att den innehåller en grön lysande kvinna från en annan dimension tror jag att historien är något som många kan relatera till. Frågan om vem som egentligen styr ens liv har under någon del av de flestas liv varit central. Man låter andra människors åsikter påverka en till den grad att man känner att man tappar bort sig själv, att gå sin egen väg här i världen är inte alltid lätt. Tror du har mycket att ge världen, Silos. Fortsätt med din berättelse!
silos
CITAT (VitaFingrar @ 15-09-2011, 14:04) *
Jag gillar det här! Trots att den innehåller en grön lysande kvinna från en annan dimension tror jag att historien är något som många kan relatera till. Frågan om vem som egentligen styr ens liv har under någon del av de flestas liv varit central. Man låter andra människors åsikter påverka en till den grad att man känner att man tappar bort sig själv, att gå sin egen väg här i världen är inte alltid lätt. Tror du har mycket att ge världen, Silos. Fortsätt med din berättelse!

Tack så mycket!
Fortsättning kommer....

Denna berättelse hade jag skrivit på Netlog,men tog sedan bort min blog och glömde bort att kopiera sagan vilken var på över 20 sidor.Så blir det när jag gör saker utan att tänka efter duh.gif

Så nu skriver jag en ny saga.....

Tyvärr så har jag tillåtit andra människor att påverka mig alldeles för mycket under åren,men samtidigt har jag ändå alltid fortsatt att vandra på min krokiga stig genom livet och undersökt många sidovägar,men återvänt till huvudvägen efter ett tag och alltid lite rikare vad det gäller livet!
sqrulan
duh.gif Jisses! Att du orkar hålla reda på alla dina trådar? Hur många startar du per/dag?
Gossen Ruda
CITAT (sqrulan @ 15-09-2011, 22:19) *
duh.gif Jisses! Att du orkar hålla reda på alla dina trådar? Hur många startar du per/dag?

Dessutom av en person som skulle sluta skriva här. laugh.gif
silos
CITAT (sqrulan @ 15-09-2011, 22:19) *

Det är hur enkelt som helst! biggrin.gif
Det beror nog på vilken period jag är i mitt liv,just nu till.ex.pågår skrivar perioden,en annan gång är det att skapa dockor,sedan kan det bli att virka och så är det för mig här i livet!Och jag trivs mycket bra!

CITAT (Gossen Ruda @ 15-09-2011, 22:27) *
Dessutom av en person som skulle sluta skriva här. laugh.gif

yahoo.gif rotfl.gif bravo.gif

Dessutom skriver jag inte bara här,utan jag skriver på minst 11 ställen! biggrin.gif
sqrulan
Get a life! giggle.gif
silos
CITAT (sqrulan @ 15-09-2011, 22:33) *
Get a life! giggle.gif

NÄ...vill inte!!!!!
xlxl67
Get a life! giggle.gif

Apropå Get a life! har du en jättefin blogg du borde uppdatera;)
silos
CITAT (xlxl67 @ 15-09-2011, 22:42) *
Apropå Get a life! har du en jättefin blogg du borde uppdatera;)

Vilken av dessa som du menar?
xlxl67
CITAT (silos @ 15-09-2011, 22:43) *
Vilken av dessa som du menar?

Sqrulans blogg tänkte jag på nu. Hon har den i profilen smile.gif
silos
Jag kommer att skriva mera om dockornas liv när jag tagit nya bilder på dem och speciellt efter utställning i Oct-Nov.

CITAT (xlxl67 @ 15-09-2011, 22:50) *

Aha..
sqrulan
CITAT (xlxl67 @ 15-09-2011, 22:50) *

Tack, det var snällt! Jag hinner inte med, jobbar förmycket! Ska försöka att bättra mej under vintern, jag har fotat massor under sommaren. Vi får se hur det blir men jag blev glad att nån har sett min lilla pytteblogg! kram2.gif
Piccante
Jag tycker inte vi ska hacka på Silos för att hon skriver en utlämnande historia om sig själv. Det är en sak när man påstår saker eller vill tvinga på andra en uppfattning men jag ser Silos skrivande som en form av självterapi för att få dryfta livets stora frågor och det ska man inte förlöjliga.
silos
CITAT (sqrulan @ 15-09-2011, 23:27) *
Tack, det var snällt! Jag hinner inte med, jobbar förmycket! Ska försöka att bättra mej under vintern, jag har fotat massor under sommaren. Vi får se hur det blir men jag blev glad att nån har sett min lilla pytteblogg! kram2.gif

Jag hoppas att du hinner visa bilder sedan,du har ju så vackra växter,MEN du kunde träna på hur du uttrycker dig så även dina ord blir vackra!

CITAT (Markus_H @ 16-09-2011, 01:02) *
Jag tycker inte vi ska hacka på Silos för att hon skriver en utlämnande historia om sig själv. Det är en sak när man påstår saker eller vill tvinga på andra en uppfattning men jag ser Silos skrivande som en form av självterapi för att få dryfta livets stora frågor och det ska man inte förlöjliga.

Tack Markus! Du har alldeles rätt!Och mitt liv är ett enda självterapi!
silos
Jag har tagit bort min saga nu,det blev ju bra trist så det är ingen som helst mening att jag visar här min saga.
Jubbe063
CITAT (silos @ 16-09-2011, 14:59) *
Jag har tagit bort min saga nu,det blev ju bra trist så det är ingen som helst mening att jag visar här min saga.

Ok. Trist att du känner det så.
Cacki
Get a life! giggle.gif

Hörru Sqrulan...istället för att sitta här och gnälla på Silos...."get a life" istället vettja! flirting.gif flirting.gif .
Aqvakul

Tycker jag med! yes.gif
silos

Tack Markus! kompiskram.gif
silos
CITAT (Aqvakul @ 17-09-2011, 07:31) *
Tycker jag med! yes.gif

Tack! kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon