Full version: valuta
boxer2
Hur mycket är 6,50$ i svenska?
Är det dollar eller euro?
*Stintan*
Det är ju ett dollartecken du skrivit. Dollarkursen är just nu 6.66 så då blir det 6.50 x 6.66 = 43.29 kr
Red Top
Här hittar du en enkel valutaomvandlare, om du skulle behöva en i framtiden. smile.gif .
boxer2
CITAT (Red Top @ 19-09-2011, 13:48) *
Här hittar du en enkel valutaomvandlare, om du skulle behöva en i framtiden. smile.gif .

Tackar så mycket

CITAT (*Stintan* @ 19-09-2011, 13:26) *
Det är ju ett dollartecken du skrivit. Dollarkursen är just nu 6.66 så då blir det 6.50 x 6.66 = 43.29 kr

Tack för utförlig beskrivning. smile.gif
Alba
CITAT (Red Top @ 19-09-2011, 13:48) *

Det var en bra länk. thanks.gif
*Stintan*
Tackar också för länken smile.gif
omk
Undersöker mitt tangentbord och finner att jag har ingen tangent för Euro.
Dollar och Pund (och en massa annat), men inget Eurotecken.
Tangentbordet är inte SÅ gammalt, kanske 5-6 år, eller är det så att jag inte hittar det ?

Var har ni ert, om ni har nåt ?
*Stintan*
Nej jag har inget heller och mitt är ganska nytt. Dom som gör tangentborden vet nog inte att det finns euro.
ninnisky
Har inget euro-tecken på mitt heller och det är bara 2 år gammalt och av märket Logitech g.gif
omk
stintan och ninnisky, jag lägger in frågan på Beriths "Undra"-tråd så får vi se om nån annan vet ?
Tapio
Halaj!

Den sitter på samma tangent som E. man trycker alt gr + E => €

//T
ninnisky
CITAT (Tapio @ 19-09-2011, 20:54) *
Halaj!

Den sitter på samma tangent som E. man trycker alt gr + E => €

//T

Javisst sitter den där och gömmer sig... TACK för tipset
*Stintan*
Hahaha se där ja det första man blir blind på är ju ögonen.
Anki på Öland
-cry-.gif jag som var så glad att jag kunde svara på något i undratråden som ingen kunde..... så visste ni redan sad.gif
omk
CITAT (Anki på Öland @ 19-09-2011, 23:14) *
-cry-.gif jag som var så glad att jag kunde svara på något i undratråden som ingen kunde..... så visste ni redan sad.gif

JAG visste inte !
Tack igen, Anki !!

Edit; och TACK till dig, Tapio !!
*Stintan*
trostar.gif
malcolm
€ (alt 0128)
Myosotis
CITAT (Anki på Öland @ 19-09-2011, 23:14) *

Såja trostar.gif Jag läste det först i undratråden och blev MYCKET imponerad av din kunskap yes.gif
Anki på Öland
CITAT (Myosotis @ 20-09-2011, 17:23) *
Såja trostar.gif Jag läste det först i undratråden och blev MYCKET imponerad av din kunskap yes.gif

Hihi... känns skönt att veta... rolleyes.gif
Meriona
Mitt Eurotecken är över 4:an. biggrin.gif
På en MacBook.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon