Full version: Maggan
Berith
Jag saknar Maggan från gamla forumet - kommer ni ihåg henne?
Hon som skrev kuliga inlägg om allt möjligt. Hon följde med över hit
men har bara skrivit 4 inlägg i början av november.
Nån som vet vart hon tog vägen sen? Har hon kanske bytt signatur?
unsure.gif wub.gif unsure.gif wub.gif unsure.gif wub.gif unsure.gif
Berith
Hurra! Jag tror Maggan har kommit tillrätta... rolleyes.gif wub.gif
Maggan
wub.gif wub.gif Det gick såklart inte att låta bli att gå hit fast det är -18 och det enda jag gör i trädgårdsväg är att kasta torkade krukväxter och sopa barr... Jag har skrivit ett svar till din mailadress, Berith. Just nu scrollade jag ner lite och såg ditt inlägg om att jag finns. Så bra att få veta det då. Det är inte utan att man undrar vad som återstår när alla har lämnat boet efter helgerna och glöggdimmorna lättat. tongue.gif
Berith
Skönt att se att du mår bra! Tack för mailet förresten - nej, det var inte jag som gick på kryckor. blink.gif

Jösses, livet består väl inte bara av sommaraktiviteter! Nu när det är så attans kallt får vi hålla ångan uppe med andra diskussioner här på forumet. Och drömma och planera för våren och sommaren som kommer i stället. Och som sagt, välkommen tillbaka!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon