Full version: chilifröer köpes
ingaröbo
Tomater i all ära men det är inte så populärt här. Chili är det som gillas mest.
Undrar om det finns någon här som kan skicka några fröer mot en liten kostnad + porto så att jag har till vårens frösådd. Det räcker ju med några få, har du nåt spännande, några färgglada, några roliga, några märkliga?

Skicka mig gärna ett PM så att vi får kontakt.
MrLeaf
Du har PM smile.gif Iaf hoppas jag det. Har du inte fått något, hojta till smile.gif
Har två du nog kommer gilla.

Mvh
Viktoria.W
CITAT (ingaröbo @ 29-09-2011, 01:22) *
Tomater i all ära men det är inte så populärt här. Chili är det som gillas mest.
Undrar om det finns någon här som kan skicka några fröer mot en liten kostnad + porto så att jag har till vårens frösådd. Det räcker ju med några få, har du nåt spännande, några färgglada, några roliga, några märkliga?

Skicka mig gärna ett PM så att vi får kontakt.

Hej det finns en annons på blocket gällande chilifrön. Jag har sjävl köpt flera påsar från dem smile.gif Här är länken Mvh Viktoria
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon