Full version: Sticklingar
AnnaLarsson
detta kanske inte är det bästa sättet att få kontakt men jag provar ändå!!!skulle vilja ja sticklingar av vandrande jude, skvätt i väg, papegojblomma,jasmin( vet ej vad den heter men den doftar), alla möjliga växter som växter fort och är lätta att sköta!!

hoppas det finns någon som har dessa att sälja till mig!

Anna
Siri
Hej
Nu har jag inga sticklingar till dig men vill bara säga att du kan lätt sätta in en annons. Gå in under "aktiviteter" på förstasidan och välj "köp & sälj"
Jag tycker man brukar få bra med svar.

Vänligen
Siri
annchapanncha
Hejsan.

Var och tiyttade på den sidan, men vart förvånad, vilka ockrare.... blink.gif

Dom tog bra betalt i alla fall för sticklingar och rizomer som man kan byta till sig.

Jag har skvätt iväg, som du kan FÅ.

Skicka mig din adress så kommer det så snart kylan lägger sig.

Annchapanncha
Berith
Hmmm.... sleep.gif Har en svag aning om att jag lovade någon en skvätt-iväg i höstas. Kan det vara du Anna? Jag hann inte få iväg den innan vinterkylan satte in på allvar och jag antar att det fortfarande är för kallt att skicka växter per post. Kanske att Annchapanncha bor varmare? I så fall drar jag mej ur - med skammens rodnad på kinderna för att jag nästan glömt bort alltihop.
AnnaLarsson
skulle vara mycket glad om du kunde ge mig några av dessa frön!
tack så mycket!!!

Anna Larsson
Jungmansgatan 69
62151 visby
annchapanncha
Kommer snart.

Jag lovar.

Annchapanncha
lolo
Hej Annchapanncha! Jag vill tacka för femöringsrhisomerna som växer väldigt bra! Tack!
mvh
Ann-Louise N, Lycksele
annchapanncha
Vad roligt laugh.gif

Jag var lite rädd för att dom hade frusit eller så.

Mina har kommit jättefint åxå.
Dom är så tacksamma.

Annchapanncha
annchapanncha
Och förresten, Anna.

Skvättiväg ligger på gula postlådan idag.

Hoppas att dom klarar sig.

Annchapanncha
AnnaLarsson
tack så mycket för dem fina sticklingarna jag fick i brevlådan idag!!

vilka snälla människor det finns!!!

tack än en gång

Anna
pepita13
CITAT (Berith @ 10-03-2004, 10:41) *
Hmmm.... sleep.gif Har en svag aning om att jag lovade någon en skvätt-iväg i höstas. Kan det vara du Anna? Jag hann inte få iväg den innan vinterkylan satte in på allvar och jag antar att det fortfarande är för kallt att skicka växter per post. Kanske att Annchapanncha bor varmare? I så fall drar jag mej ur - med skammens rodnad på kinderna för att jag nästan glömt bort alltihop.

jag skulle vilja fråga om jag kunde få ett skott av skvätt i väg.. Jag flyttade från Kalmar till Umeå och ALLA mina blommor dog sweatingbullets.gif Jag skulle vara så tacksam om jag kunde få av dej.. //Nettan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon