Full version: SKUD
officinalis
Läs själva utvecklarens ord:
http://skud.se/
xlxl67
Du får utveckla mer. Klickar inte sådana där korta "mystiska" länkar!
officinalis
Att www.skud.se skulle vara en kort och mystisk länk är för mig lite märkligt.
Jag tyckter driftansvarigs ord får tala för sig själv eftersom jag inte vet mer själv.
Ifall man inte känner till SKUD över huvud taget så har man antagligen inget intresse av det.
*Stintan*
CITAT (officinalis @ 08-10-2011, 15:16) *
Att www.skud.se skulle vara en kort och mystisk länk är för mig lite märkligt.
Jag tyckter driftansvarigs ord får tala för sig själv eftersom jag inte vet mer själv.
Ifall man inte känner till SKUD över huvud taget så har man antagligen inget intresse av det.

Vet man inte om en sak så är det ju svårt att vara intreserad wacko.gif Förklara kort vad det är fråga om istället för att bara slänga in en länk! Detta har sagts förr här eftersom alla inte öppnar länkar dom inte vet vart dom går.

Du kanske skulle lagt tråden i Trädgårdsavdelningen istället.
Rihane
SKUD är en svensk kulturväxt-databas som tydligen har stängt ner.
Peztis
Trist.

I min enfald trodde jag att SKUD var ngt oberoende el ngt, inte att det eg var en person bakom med ett gäng författare. Trodde liksom att det var något som "Sverige" bekostade och behövde.
tomas99
CITAT (Peztis @ 09-10-2011, 22:35) *
Trist.

I min enfald trodde jag att SKUD var ngt oberoende el ngt, inte att det eg var en person bakom med ett gäng författare. Trodde liksom att det var något som "Sverige" bekostade och behövde.

Ja.
Pius
Och jag trodde det stod för Svenska Kyrkan i Utlandet. coolgleam.gif

Pius
Boxer
Det är väldigt tråkigt att SKUD inte funkar. Jag hoppas verkligen att den kommer att fortsätta eftersom jag haft mycket användning av den databasen. crying.gif
kerstinbern
Jag tror nog tyvärr att det knappast kommer att komma någon lösning speciellt fort. Regeringen har beslutat om omfattande sparkrav på SLU. Regeringen har valt att ta pengar från SLU för regeringens egen kampanj "Matlandet Sverige", PR-arbete anses viktigare än grundforskning.

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/vi-tv...gar_6537077.svd
Boxer
SKUD var en guldgruva när jag läste till trädgårdsmästare. Vad 17 ska man ta hjälp av istället???? dunno.gif

Jag hoppas VERKLIGEN på ett mirakel...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon