Full version: Höstbildstävling
Valbo
[attachment=65402:003___Kopia.JPG]

Mitt bidrag är utan tvekan Silveraxet som överraskande blomvilligt lyser i den bleka höstsolen. Doften är ljuvlig som en blandning mellan smultron och hägg , bin och fjärilar ser ut att välkomna den på året sena nektarkällan.
Iren
Ja den är väl jättefin!
mamamaggan
Jättevackra !

HAr velat ha sådana i flera år men det har inte blivit av. Bra om de blommar länge på hösten , har alldeles för få höstblommare .
Iren
Mammamaggan, jag har Brunette, Atropurpurea o den vanliga läkesilverax. Tror nog det blir frön om du vill prova??
kerstin z5-6
Fin men ganska knepig att så,färska frö så o ställ ut nu i så fall.
Valbo
När vet man att fröna är mogna....eller har de inte chans att mogna i zon4. Jag plockar just idag med mina fröer till STA, grönliljans frön är väl de ljusgula små böjda tingen...
LenaFriman
Superfin!

Har 2 st. De hinner inte blomma hos mig, älskar dem ändå. rolleyes.gif
Monarda
Blommorna är så utsökt vackra på nära håll.

[attachment=65443:P9240216.jpg]
Iren
Vacker bild!!
Valbo
Nu ser jag att mitt bidrag hamnade på fel länk, kan någon flytta den eller ge tips hur den kommer till tävlingslänken på småprat...
Katarina Odla.nu
CITAT (Valbo @ 13-10-2011, 06:28) *
Nu ser jag att mitt bidrag hamnade på fel länk, kan någon flytta den eller ge tips hur den kommer till tävlingslänken på småprat...

Ingen fara! Jag kommer gå igenom alla trådar och kolla, för ett och annat foto har hamnat fel. Så du kommer med ändå.
/
Katarina på redaktionen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon