Full version: Nu igen
abbbe
Nu igen så kan man läsa trådarna på odla utan att vara inloggad, dvs. som gäst.
andersen
Tråkigt, då lär det nog öka med troll på forumet.
omk
Menar ni att man kan skriva också, utan att vara inloggad ?
Jubbe063
Läsa trådarna har man alltid kunnat göra utan att vara inloggad eller medlem. Men man kan inte skriva, bara läsa.
*Stintan*
CITAT (Jubbe063 @ 13-10-2011, 02:04) *
Läsa trådarna har man alltid kunnat göra utan att vara inloggad eller medlem. Men man kan inte skriva, bara läsa.

Nej dom ändrade ju det för ett tag sedan så att man var tvungen att vara medlem och inloggad även för att kunna läsa. Det fick bl.a. till följd att om man googlade efter något och den vägen gick till Odla så hamnade man på inloggnings-/registreringssidan och inte i forumet.
Red Top
Det måste jag testa. För mig funkade det inte i går, utan jag var tvungen att logga in. Vilket jag för övrigt måste göra så fort jag har övergivit forumet i mer än 10 minuter. giggle.gif
Red Top
Jo, nog är det så, men skriva kan man fortfarande inte.

Och det där med troll, andersen, har inte mycket att göra med huruvida man måste vara medlem eller inte. Vilket har märkts sedan i tid tillbaka. En gammal "vän" har varit aktiv sedan mitten av juli under ny signatur.
Jubbe063
CITAT (*Stintan* @ 13-10-2011, 05:30) *
Nej dom ändrade ju det för ett tag sedan så att man var tvungen att vara medlem och inloggad även för att kunna läsa. Det fick bl.a. till följd att om man googlade efter något och den vägen gick till Odla så hamnade man på inloggnings-/registreringssidan och inte i forumet.

Jaså, har jag inte märkt av. I flera år var jag inte medlem men letade svar på mina frågor här. Och nu när jag är medlem så surfar jag runt på Odla för det mesta utan att logga in.
Ugglemormor
Det är väl inte mer än rätt att man kan läsa i forum när man köper sina växter fr. Odla...... confused.gif
Skulle det inte gå så söker man till andra forum där man kan få svar på sina frågor, konstigare är det inte.

Det finns ju utmärkta och bra forum till för att byta tankar med, vet jag! .... whistling.gif
Rihane
CITAT (Jubbe063 @ 13-10-2011, 09:30) *
Jaså, har jag inte märkt av. I flera år var jag inte medlem men letade svar på mina frågor här. Och nu när jag är medlem så surfar jag runt på Odla för det mesta utan att logga in.

Jaha? Då kanske du är en av förklaringarna till "gästerna" som jag ibland sett i tåtarna. Grejen är att många av oss sedan en tid har varit tvungna att logga in för att läsa i tåtarna. Gästerna har jag då undrat över vad dom kan ha varit för några. Första gången jag sett en förklaring till det även om det inte förklarar varför du kunnat vara gäst och vi andra inte.
Ugglemormor
Det vet jag inte hur det har funkat för andra, ..... confused.gif Jag har kunnat läsa och jag brukar inte svara mer än det jag har gjort just nu..... det är inte så intressant heller i för sig när man har bättre kanaler för småsnack........ tummenupp.gif
MEN jag menar inget illa för någon just här, det bara funkar bra i enklare fall.... och när man ändå ska kolla sin post och annat så blev det så att jag började skriva lite....... flirting.gif det kommer och går..... skrivandet här....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon