CAML
Hej!

Är en nybliven trädgårdsentusiast då vi i vår köpte ett nytt hus! Tycker att det har varit jättekul att jobba runt om i vår trädgård under sommaren dock känner jag att jag inte har alla kunskaper som jag skulle vilja ha för att få så mycket som möjligt från min trädgård. Skulle vilja lära mig att planera lite och dessutom få en fin struktur på trädgården. Och möjligtvis någon gång i framtiden byta yrke, därför skulle jag redan nu vilja börja sätta mig in i branschen och hitta information som de yrkesverksamma läser.

Vad rekommenderar ni yrkesverksamma för tidskrifter och litteratur?

Vilka internetsidor/forum rekommenderar ni?

Vilka utbildningar rekommenderar ni att man ska läsa? Helst något, om det finns, på distans och/eller internet.

MVH

Camilla
Helen i Piteå Zon 5
Nu får vi hoppas att någon som är yrkesverksam kan hjälpa dig med dina frågor.
Själv vill jag bara säga Hej och Välkommen hit till Odla, kul att du har hittat hit.
Grattis även till ert nya hus!
Att bli/vara trädgårdsbiten är helt underbart yes.gif
kerstin z5-6
Varför lämna det roligaste till någon yrkesverksam? Det är DIN trädgård..
Forum-rek detta och alltomträdgårds forum-finns inte en fråga du inte kan få svar på
Trädgård tar tid, har du gjort det själv kommer du att vilja vårda, ändra förnya utöka.
Har någon annan gjort det är den inte din mer ..
Välkommen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon