Full version: Tokiga annonser
ingrid fuxwall
Den jag tycker är roligast är -"100 % vattentäta gummistövlar"

Vad har Ni för förslag?
Fenja
Den här är rätt kul: Nedsättande pris?!!
Mvh
Fenja
Myosotis
Den finns inte kvar på blocket, men för ett tag sen kunde man köpa en höna utan höna biggrin.gif Så praktiskt för dem som har ont om plats eller inte kan ha höns. Formuleringen var så här: Höna med kycklingar eller utan höna...
Anki på Öland
CITAT (Myosotis @ 24-10-2011, 10:33) *
Den finns inte kvar på blocket, men för ett tag sen kunde man köpa en höna utan höna biggrin.gif Så praktiskt för dem som har ont om plats eller inte kan ha höns. Formuleringen var så här: Höna med kycklingar eller utan höna...

Det måste vara något för mig som gärna skulle ha höns för dom är fina och jag vill ha ägg men inte skulle våga gå in i hönsgården för att hämta dom...... flirting.gif
KatteLatte
Karosseriskador utföres.....
Biggan_
En dagsaktuell, om någon känner sej manad! flirting.gif

Peztis
Ja, det kan ju vara bra att veta om behov uppstår och mannen inte kan hjälpa till! giggle.gif
Biggan_
...och snart är det jul! Då kanske man behöver en julmus! g.gif

ingrids
Jag hittade Vit Lök på Coop häromdagen.
Myosotis
"Halv perser katt" har jag sett en gång.
Peztis
Biggan, den var helt underbar!!!!
Överbölingen
Bristen på insikt om att man skall använda en copywriter till fler än ett ord besannas.
Myosotis
Det kanske bara är jag som är trött, men kan man verkligen sälja "Babyskinn"?! -fear-.gif rotfl.gif Det framgick när man läste vidare att det var frågan om lammskinn. sweatingbullets.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon