badabing
Vilket av alla program likt Idol (talang, lets dance osv.) föredrar ni mest? Min favorit är nog lets dance (den med den brittiska domaren, finns det ens någon svensk version?).
Annars så tror jag att The Voice Sverige kan bli rätt intressant, ett nytt program som snart ska spelas in av TV4. Konceptet är rätt likt idol, men skillnaden är att domarna inte får se deltagarna då de uppträder. Deltagarna får sedan välja vem utav domarna som de vill samarbeta med.
Peztis
Jag gillar American Idol!
Eva i Skåne
Jag har sett ströavsnitt av Let's dance och tycker det är ganska trevligt, men för övrigt är jag hjärtligt trött på liknande program som jag tycker det vimlar av i alla kanaler. Har inte följt många sådana och absolut inga de senaste åren.
Carl

när dom slutar
skånepåg
Idiot-program, man blir ju fördummad. Hälften kan inte sjunga och sjunger fel men kommer vidare, har sett fåtal och det räcker med deras skränande och alla barn skrika!!
Att ni ens orkar det, förstår inte ens nöjet tongue.gif
malcolm
Ser inte något av dem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon