Full version: Masterchef
Överbölingen
Märkligt! Men i flera års tid har vi tittat på Masterchef.
Engelskt, svenskt och nu Australien.
Denna version är otroligt spännande.
Finalen närmar sig och jag måste säga att producenten och directron har gjort et ttoppjobb.
Aldrig hade jag trott att jag kunde känna med kockar.

Har jag fler medtittare?
Meriona
Nej vilken kanal går detta på?
Jag tror att en ny säsong av Masterchef USA börjar den 14:e btw.
Överbölingen
BBC Lifestyle. Hos oss kanal 81.
Meriona
Jaså ja den kanalen har jag inte.
Rihane
Sitter som fängslad vid "Masterchef Australien". Har sett säsong1 och 2. Den som går nu är den första.
Jag vet vem som vinner angel_not.gif
Motti
Vi har nog tittat på alla Masterchef älskar att se dom skapa mat men vi tyckte särskillt om den Australiska versionen där alla är vänliga även i utagningarna.Snart kommer Svenska Masterchef där är en av vår dotters bästa vänninor med och då måste man ju bara kolla ;)kommer att bli en rysare ju .Ja sen har man väl lärt sig ett och annat också snappat upp lite nya kryddor sätt att presentera maten på osv .Tänka sig i englandsMasterchefprogram där står blodpudding högt i kurs på menyn confused.gif det är ju vardagsmat husmanskost här i sverige !
Bettis
CITAT (Överbölingen @ 02-11-2011, 22:11) *
BBC Lifestyle. Hos oss kanal 81.

Har inte den kanalen men den går även på kanal 8 så där brukar jag alltid titta.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Sambon missar sällan masterchef, förutom från USA. Den gillar vi inte så där värst mycket.

Men snart börjar ju den svenska igen eller?
Meriona
Jag gillar Gordon, så ska jag se nån så får det bli den amerikanska. yes.gif
Garden bliss
Här är en till som gillar Masterchef! Den brittiska versionen tycker jag är bäst. Gillar Hell's Kitchen och Kitchen Nightmares också ...
sqrulan
Ja jag ser Masterchef igår såg jag vem som vann Masterchef Australien, jag gillar dessa program.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon