Katarina Odla.nu
Grattis Solstickan98!

Vars fina höstbild är en av de tre vinnarna i fototävlingen här i forumet. Observera att det inte är någon rangordning, alla tre vinnare kom på samma plats!

Juryns motiveringen till vinsten:
Den härliga bilden med fågeln som har hittat ett stort, läckert middagsbord att njuta länge av i kombination med den fina texten till fotot är en klar vinnare!

Texten till bilden löd så här:
"Jag valde bilden på den överblommade solrosen då jag älskar faktumet att när den har förgyllt livet för oss medan den blommade, så fortsätter den att förgylla livet för fåglarna som bara älskar solrosfröna som nu bildats. Jag ser till att alltid behålla solrosorna tills fåglarna fått sitt innan jag tar ner dem för säsongen. Nästa år brukar det komma nya på samma ställe då fåglarna antagligen spillt lite...undrar ibland om det inte är med flit?"

Nedan kan ni njuta av Solstickans bild igen!

I morgon presenteras nästa vinnare!

Vi hörs då/Katarina på redaktionen
Fjortispower
Jag och min kompis lekte jury själv här om dagen för att verkligen se vilka vi skulle välja utifrån samma angivna kriterier. Solstickan98s bild var en av de bilder vi var överrens om. En helt värdig vinnare! Bilden uttrycker höst och liv och beskrivningen är fin och passande. Grattis! Tur att du var den första som vann för det är du verkligen värd tummenupp.gif

Få se om de två andra också kommer rätt!

Ok då, jag kunde bara hållit käften istället! wink.gif
Iren
Ja GRATTIS! Så fin bild!!
Irene_L
Grattis, Solstickan98! bravo.gif
Krolliljan
Grattis. blomma.gif Jättefin bild tummenupp.gif
Ingela i Segersberg
Grattis Solstickan98 blomma.gif Vilken härlig höstbild!
Katarina Odla.nu
CITAT (Fjortispower @ 07-11-2011, 15:27) *
Jag och min kompis lekte jury själv här om dagen för att verkligen se vilka vi skulle välja utifrån samma angivna kriterier. Solstickan98s bild var en av de bilder vi var överrens om. En helt värdig vinnare! Bilden uttrycker höst och liv och beskrivningen är fin och passande. Grattis! Tur att du var den första som vann för det är du verkligen värd tummenupp.gif

Få se om de två andra också kommer rätt!

Ok då, jag kunde bara hållit käften istället! wink.gif

Så kul att ni hade en egen jury! Får se, som sagt, om ni prickar rätt på fler...
/Katarina på redaktioen
ninnisky
GRATTIS Solstickan till din fina bild smiley_small_hug.gif
Biggan_
Grattis från mej med! Jättefin bild! bravo.gif
Helen i Piteå Zon 5
Stort GRATTIS från mig med yes.gif Jättefin bild!
Myosotis
Grattis!
Tikka
Grattis! smile.gif
Gröna mormor
Grattis till denfina bilden, men liksom juryn faller jag mest för texten. Du är av samma uppfattning som jag! Jag gjorde precis likadant som du med mina solrosor. Mina bilder blev dock inte så fina som din.
sqrulan
tummenupp.gif Grattis!
Boxer
Grattis bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon