gammelnalle
Var hittar jag hur man i Excel (home edition om det spelar roll) den funktion som gör att jag kan anpassa texten i en ruta; t.ex att ha flera "rader" i samma ruta.
I min förra dator och den på jobbet går man in under DATA och CELL , där kan man välja... även att skriva på snedden.
Windows 7 verkar ha en massa bra funktioner.--- och säkert finns det jag just nu önskar...men jag vet inte vad det "heter" så jag kan inte söka heller...

Hjälp en gammal datadummie!!!! (Ni brukar vara duktiga)

b
Blomstertanten
CITAT (gammelnalle @ 27-11-2011, 20:13) *
Var hittar jag hur man i Excel (home edition om det spelar roll) den funktion som gör att jag kan anpassa texten i en ruta; t.ex att ha flera "rader" i samma ruta.
I min förra dator och den på jobbet går man in under DATA och CELL , där kan man välja... även att skriva på snedden.
Windows 7 verkar ha en massa bra funktioner.--- och säkert finns det jag just nu önskar...men jag vet inte vad det "heter" så jag kan inte söka heller...

Hjälp en gammal datadummie!!!! (Ni brukar vara duktiga)

b

Jag har ingen aning alls! blush.gif
Var bara tvungen att tala om att jag är glad att "se" dej här biggrin.gif Saknat dej! kram1.gif
Anja Danmark
Jeg ved ikke lige, hvad det hedder på svensk - men får du ikke mulighed for at formatere cellen, hvis du højreklikker, når du står i den?

RB9310
Blev fel
gammelnalle
CITAT (Anja Danmark @ 27-11-2011, 21:07) *
Jeg ved ikke lige, hvad det hedder på svensk - men får du ikke mulighed for at formatere cellen, hvis du højreklikker, når du står i den?

Aha!!! VISST!!!! DET funkar ju...

TACK!!!!

och till Blomstertanten: "En lätt rodnad på mina kinder"... det värmde!! Tack!!!
evelina
Jag har saknat dig också och dina roliga historier.
gammelnalle
CITAT (evelina @ 28-11-2011, 16:55) *
Jag har saknat dig också och dina roliga historier.

Tänk att lilla jag har varit saknad.... DET trodde jag aldrig... men känns gott (kan jag inte förneka)

men historierna verkar det vara sämre med... bara fräckisar.... USCH !! VEM startade en sån tråd??? coolgleam.gif

smiley_small_hug.gif

Kram till er alla !!!

b
Biggan_
CITAT (gammelnalle @ 28-11-2011, 22:05) *
Tänk att lilla jag har varit saknad.... DET trodde jag aldrig... men känns gott (kan jag inte förneka)

men historierna verkar det vara sämre med... bara fräckisar.... USCH !! VEM startade en sån tråd??? coolgleam.gif

smiley_small_hug.gif

Kram till er alla !!!

b

Kram till dej också gammelnalle! smiley_small_hug.gif Kryp nu inte tillbaka till idet!
Eva i Skåne
CITAT (gammelnalle @ 28-11-2011, 22:05) *

Kram till er alla !!!

b

Tror jag inte att vår gamle nalle är lite fåfäng naughty.gif
gammelnalle
CITAT (Eva i Skåne @ 29-11-2011, 20:31) *
Tror jag inte att vår gamle nalle är lite fåfäng naughty.gif

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Jag är inte lite fåfäng....

jag är MYCKET fåfäng..... sweatingbullets.gif

och till biggan: Kan inte dra mig tillbaka till idet- har inget ID-kort....

Vanity Bear
Biggan_
CITAT (gammelnalle @ 29-11-2011, 21:30) *
och till biggan: Kan inte dra mig tillbaka till idet- har inget ID-kort....

Så bra då! Då ser vi dej kanske oftare nu då! dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon