RitRat
Lördag den 3 dec.
Jag har försökt skicka en forumfråga med bild, och försökt ladda upp en bild i mitt album, men inget har lyckats. Bilderna har inte varit för stora, det blir bara stopp. Vad kan det vara för fel?
Myosotis
Just nu är forumet segt för många. När vi drabbades av den berömda segheten för ett tag sen förekom även andra problem, bl.a. kunde det hända ibland att man inte kunde bifoga bilder. Vänta och försök igen, kanske är det inget fel alls.
RitRat
TAck för svar. Nu har det gått nio timmar, och det är fortfarande stopp på bildbifogandefronten. Min bild är på ca 270 k, och man får bifoga bilder på 1000 k, så det är inte det som är problemet. Jag väljer en bild på min hårddisk, klickar på "ladda upp" men sen blir det bara tomt i bildavdelningen, inget händer.

Jaja, ska väl testa i morgon igen.
Ingela i Segersberg
Jag har precis laddat upp en bild till mitt album. Det gick alldeles utmärkt.
Myosotis
CITAT (RitRat @ 03-12-2011, 21:35) *
TAck för svar. Nu har det gått nio timmar, och det är fortfarande stopp på bildbifogandefronten. Min bild är på ca 270 k, och man får bifoga bilder på 1000 k, så det är inte det som är problemet. Jag väljer en bild på min hårddisk, klickar på "ladda upp" men sen blir det bara tomt i bildavdelningen, inget händer.

Jaja, ska väl testa i morgon igen.

Du gör ju rätt så det måste vara forumet som spökar. Hoppas det funkar idag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon