Margith
22-12-2011, 15:06
På lunchen i tisdags hade jag lite lite att göra, så jag la in en beställning till Impecta.
Idag hade jag kuvertet i brevlådan!
Snacka om snabb leverans.
Om ni på Impecta läser det här: God Jul till er alla
Faktum är att jag har bara gott att säga om Impecta!
Snabba leveranser och skulle något vara lite mindre bra så är de väldigt vänliga och angelägna om att ersätta!
malarmaster
23-12-2011, 07:58
har genom åren handlat en del av impecta,de är seriösa o måna om sina kunder.tyvärr blir det inte så mycket handlande numera,letar främst efter udda o konstiga varianter som de inte har i sitt sortinent. Ulf
Huggorm
23-12-2011, 14:52
Min leverans kom också väldigt snabbt, jag beställde sent tisdag kväll och fick fröna på torsdag. Återstår att se hur grobarheten är nu då
Frideborg
31-12-2011, 22:55
Jag håller helt med!
Mkt bra service.Men nu sitter jag igen med ny katalog och ivrig att skaffa mer fröer.
Fqst jag redan har rätt mycket.
Men man får väl unna sig lite nytt oxå.
Frideborg
Hoppas dom är lika snabba att skicka katalogen jag beställde före jul
Lady Hamilton
01-01-2012, 11:25
Impecta har en sida på FB där man kan skriva. Av erfarenhet vet jag att de läser och svarar snabbt på inlägg

I övrigt håller jag med er andra
CITAT (RB9310 @ 01-01-2012, 00:49)

Hoppas dom är lika snabba att skicka katalogen jag beställde före jul

Fick min katalog idag
Samma erfarenheter som många andra.....häpnadsväckande snabb service. Tre dygn från beställning tills fröna anlänt.
/Anki
De måste vara tankeläsare på Impecta. Jag lade in min beställning 13.30 28/12, när jag kom hem från jobbet den 29/12 stod kartongen på köksbordet.
Nu har jag köpt såjord men inte hunnit få ner några frön i jorden ännu. Hoppas börja till helgen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.