Full version: DEMENTI
Maria i Helsingborg
Det var inte MIG Tesa kallade kossa! laugh.gif smile.gif laugh.gif smile.gif laugh.gif

KRAM
Eva i Skåne
Men var är kossan nu? Den var ju så söt smile.gif
Maria i Helsingborg
"If you love somebody, set them free" smile.gif Lilla Rosa går i hagen med alla sina vänner!
Eva i Skåne
Så bra. Då är hon säkert lycklig wub.gif
Tesa
Tack Maria, då vågar jag väl visa mig här i fortsättningen mé.. rolleyes.gif

...jag letade och letade i "hagen" men jag hittade henne inte sad.gif ..... wub.gif
Maria i Helsingborg
Jag har fått en känsla av att du gillar kor, Tesa smile.gif
HÄR har du en länk - kolla till vänster!
Tesa
CITAT (Maria i Helsingborg @ 11-03-2004, 15:58)
Jag har fått en känsla av att du gillar kor, Tesa  :)
HÄR har du en länk - kolla till vänster!

...hur kan du få den känslan??just nu är jag sååå trött på dom 50 jag har i lagårn... unsure.gif fast det blir väl vår igen.. smile.gif wub.gif och det är lättare att uppskatta kor utomhus.... wub.gif wub.gif
Nädå,det är inte så illa som det låter....kor är JÄTTEMUUUUSIGT...och jag älskar dom allihopa (utom Bella, hon är dum! sad.gif )
Tack för länken, Rosa är inlagd bland favoriter.. rolleyes.gif tongue.gif nu kan hon muntra upp mig när jag behöver....
Maria i Helsingborg
Bella är inte alls dum.......du förstår henne bara inte! biggrin.gif
Men annan inställning, nyfikenhet, ta henne som en utmaning, ge henne lite tid och kärlek så ska du se att hon vågar närma sig dig också wub.gif

Visst är kor fina......jag brukade roa mig med att peta in grässtrån i mulen på kalvarna när jag var liten. Det var de inte så intresserade av! huh.gif

Nä, nu ska jag sluta leka psyKOlog

Trevlig vår!
Tesa
Nu är det nog så att jag behöver lite tid och kärlek och förståelse för att närma mig Bella.... för problemet är nog att hon är lite FÖR närgången och DET gör ont wacko.gif ......jodå...jag tycker välan om Bella men jag kan inte påstå att jag ÄÄÄLSKAR henne precis.... wink.gif ....inte just nu iaf... rolleyes.gif laugh.gif ....men jag har ju ROOOOSA..... wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon