Ja, jag tänkte maila nyårshälsningar till några vänner och jag söker efter nåt bra, gärna animerat och med musik!! Det finns ju massor men kan någon här tipsa om en bra sida? Det är ju en djungel! Något ställe som ni har testat! Söker även efter vackra bilder med hälsningar såklart! Gärna gratis också.
Myosotis
30-12-2011, 17:45
http://www.tanke.nu/ har jag använt många gånger, det är gratis och bra. Dock inte så mycket animerat tror jag, har inte letat, men det finns många fina bilder.
Men finns det inte några trevliga svenka kort? Jag får så många fina kort från Tyskland och Österrike men hittar aldrig själv så fina kort.
Letade i år igen på Odla men hittade inga julkort
Elisabeth
sqrulan
30-12-2011, 19:59
Tack snälla vänner! Nu ska jag söka runt lite. Fatta hur värdefulla era svar är!!! Tack för att just "DU" svarade på min fråga! BIG HUG! to Myo,stintan,capri och Elisabeth.
Motti
30-12-2011, 21:25
Själv använder jag helst www.care2.com/ecards Finns hur mycket som helst att välja på mycket animerat med ljud och musik du kan välja själv .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.