Full version: Gott Nytt År!
Biggan_
Gott Nytt År alla Odlaiter!

Meriona
Men nog är det väl imorrn? ohmy.gif
Biggan_
CITAT (Meriona @ 30-12-2011, 22:37) *
Men nog är det väl imorrn? ohmy.gif

...fast då jobbar jag! Det är förresten inte så långt kvar tills i morgon! yaay.gif
emmas matte
GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR från en knappt balkongodlare numera.MEN EN RÖD KLOCKVIOLBUSKE (MINIÄNGEL) BLOMMAR INNE NU TILL JUL!!!!!!!!!!

Meriona
CITAT (Biggan_ @ 30-12-2011, 22:39) *
...fast då jobbar jag! Det är förresten inte så långt kvar tills i morgon! yaay.gif

Har du ingen i-fån? Du kan väl gå på toa och önska gott nytt som vanligt folk? ohmy.gif
Motti
Önskar också ett Gott Nytt År yaay.gif tyvär så har både gubben o jag magsjuka och har fått ställa in alla festligheter plus att gubben är jätteförkyld ja ni vet gubbar och förkylningar wink.gif men ett nytt år blir det i vilket fall smile.gif Ha det gott !
Klint
Jag passar också på nu

GOTT NYTT ÅR ALLA ODLAITER
Ingela i Segersberg
Nu är det imorron, så nu önskar jag alla odlaiter ett GOTT NYTT ÅR!!!! yaay.gif
*Stintan*
Önskar alla ett riktigt [attachment=66970:imagesCAN74IR0.jpg]
hattstugan

GOTT NYTT ÅR ALLA yaay.gif
Uggi
Elisabeth-Västkustkolonisten
Önskar alla ETT GOTT NYTT ÅR
Tikka
Gott Nytt År 2012! yaay.gif
Fjortispower
Gott nytt på er! I natt blir det partyyyyyyyyyyyyyyy!
Bettis
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!

Irene_L
Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
[attachment=66974:ny_r_lju...are_namn.jpg]
Monaxe
Önskar er alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt 2012
gnon49
Gott nytt år allesammans. Skjuter ni in det nya året, var försiktiga.
Myosotis
CITAT (Meriona @ 30-12-2011, 23:22) *
Du kan väl gå på toa och önska gott nytt som vanligt folk? ohmy.gif

unsure.gif På toa?!! Jag har aldrig gjort rätt i hela mitt liv, jag brukar gå på toa innan i så fall så jag inte missar tolvslaget! slap.gif Och ingen har någonsin talat om för mig att det var fel!!

Men... jag menar... alltså ska alla gå in på toa menar du? Vad trångt det kommer att bli, vi ska vara hos grannarna och de har bara ett litet utedass. Ärligt talat tror jag inte vi får plats där 7 personer. Eller menar du att bara jag ska låsa in mig där och önska gott nytt år till spindeln som eventuellt bor där? Du får nog förklara lite mer ingående.

Hur som helst, gott nytt år! [attachment=66975:feuerwerk.gif]
Ugglemormor
Önskar GOTT NYTT ÅR TILL ALLA ODLALAITER ......... . tummenupp.gif
anne-li i olofstorp
Gott Nytt År! Alla!
Oavsett om ni befinner er på toa eller jobbet, eller stor baluns, eller bara hemma i lugn o ro! yaay.gif
Eva i Skåne
Fira nyårsslaget på toa det är väl förbehållet djurägare med rädda husdjur? Är toan tillräckligt stor kan man kanske förbereda med en liten vickning, men på ett utedass vet jag inte om det är så charmigt no.gif

Gott nytt år på er alla vänner!

[attachment=66976:glas_med_h_g_hatt.jpg]
ninnisky
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA GOA ODLAITER! och tack för allt stöd både härifrån och från FB när livet var som tuffast i våras smiley_small_hug.gif

Ni är bara så underbara! kompiskram.gif
Anki på Öland
[attachment=66977:nyar.jpg]
Blomstertanten
GOTT NYTT ÅR!
malcolm
[attachment=66979:dass.JPG] [attachment=66980:88_200_s.jpeg]

GOTT NYTT ÅR!
mojan
Gott Nytt 2012!
Krolliljan
Gott Nytt År alla
[attachment=66981:firewks.gif]
Lokan
GOTT NYTT ÅR ! yaay.gif
Sylvia
Gott Nytt År yaay.gif till er alla!!!
Skruttis
GOTT NYTT ÅR ALLA ODLAITER!
Noak
[attachment=66984:december...ny_r_019.jpg]

Texten blev lite konstig...
mamamaggan
GOTT NYTT ÅR !!!

RB9310
Gott nytt år alla yaay.gif
Gossen Ruda
Instämmer i allt Gottande. Är just återkommen efter att ha beskådat GP fyrverkeri. Eller försökt beskåda. biggrin.gif Med en molnbas på ca 50 meter blir det inte så mycket att se. Mest smällar. Jag gick efter några minuter.
ylvahi
[attachment=66985:newyear.gif]
xlxl67
Gott nytt år allihopa o tack för alla härliga diskussioner o hjälp man har fått när man ställt frågor... thanks.gif yaay.gif
zissi
Instämmer i kören ovan: GOTT NYTT ÅR ALLA HÄR PÅ ODLA! smiley_small_hug.gif
Peztis
Gott Nytt År allihop!!!!

Här gäller det att skynda sig på, har precis haft strömavbrott så det slår väl till igen!
Meriona
undefined
emmas matte
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ALLA ODLAITER
aanderss
god fortsättning
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon