Full version: Nu så!
Biggan_
Alba
[attachment=66988:GottNytt_r2012.jpg]
Anma
Gott nytt år!
Jag sitter här på toa med hunden och myser. Eller, ja, myser, det var väl och ta i, men vi har det bra. Eller, ja, det var väl också att ta i men hunden får välja. smile.gif
Meriona
Skräp med nyår om det ska vara en plåga för hälften av befolkningen. sad.gif
Biggan_
God fortsättning Alba o Anma! smiley_small_hug.gif
Anki på Öland
Sitter inte på toa med hundarna men med neddragna gardiner och radion på för fullt och en skakande hund som hoppat upp i knät och 3 nedanför som inte skulle ha något emot att komma upp heller.... och utanför smäller det som om alla siktar på mitt hus.... fast vi har inte många som skjuter nära och husen runt mig är tomma men ändå verkar det som om dom siktar hit sad.gif
Biggan_
CITAT (Anki på Öland @ 01-01-2012, 00:17) *
Sitter inte på toa med hundarna men med neddragna gardiner och radion på för fullt och en skakande hund som hoppat upp i knät och 3 nedanför som inte skulle ha något emot att komma upp heller.... och utanför smäller det som om alla siktar på mitt hus.... fast vi har inte många som skjuter nära och husen runt mig är tomma men ändå verkar det som om dom siktar hit sad.gif

Usch då! sad.gif Men det värsta är väl snart över!
Alba
CITAT (Biggan_ @ 01-01-2012, 00:13) *
God fortsättning Alba o Anma! smiley_small_hug.gif

Tack detsamma.
Iren
Ja Gott Nytt Odlarår önskar jag er! yaay.gif

Nu får det bli dags att så lite o hoppas på en tidig o mild vår!
Ugglemormor
Som tur är så hör min hund rätt så dåligt, men inte under de värsta smällarna ...... ranting.gif tackarn fick plats under täcket och TV på högt, men annat program än nyårsfirandet som hör till. Nu är hon dock lugn men fick sova hos mig i natt....... tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon