Wilmer
Ja, finns det någon förening som ger ut tidskrift som riktar sig mot balkongodlare? Jag har googlat men inte hittat något mer än massa bloggare. Inte illa det i och för sig.
Åsa, mälardalen zon 2
Nej finns nog inte det i sverige. Fanns en balkongförening förut som var registrerad hos RST men den har tyvärr somnat in verkar det som, och de hade nog inte nån egen tidning det var ganska få medlemmar och hör man till RST får man ju tidningen Hemträdgården
Wilmer
Okey, lite konstigt det finns ju föreningar för allt confused.gif . Mamma har blivit med balkong tänkte ge henne det i present, men då får hon klara sig själv. Det går nog lika bra... Tack i allafall!
batski
Beställde i går denna bok: Växter för balkong & uterum : blommande växter, grönsaker, sydfrukter, kryddor, inredningstips

Får se hur användbar den är för min del. Letar själv inspiration till min balkong. Lite idéer har jag redan, men får se om jag får tips på bättre lösningar.
Wilmer
Gillade du boken Batski...?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon