merlin68
Jag planerar att lära mig att spela backgammon. Verkar kul så det ska jag lära mig under 2012:)
Sedan ska jag återuppta att snida i trä och virka mera.

Något nytt ni ska lära er eller återuppta under 2012?
Huggorm
Jag har tänkt lära mig mer om geologi under 2012, för att slutligen kunna lista ut var guldfyndigheterna finns
Motti
Smart drag Huggom giggle.gif Själv så är jag konstnärlig och har både oljefärger staffli duk glasmålarfärger och färger att måla på allt som ska vara utomhus mm.men jag får inte ro i sinnet att sätta igång av någon annledning.Gjorde örhängen ihop med mitt barnbarn i veckan när hon var här och det gick så bra och vi skapade många fina :)Just nu har jag svårt att landa och varva ner och skapa .
RB9310
Har i många år varit intresserad av rymden och funderat på att köpa en s k stjärnkikare. Kanske blir 2012 året då jag tar tag i det tillsammans med mina barn.
Motti
låter härligt det där med stjänkikare :)brukar själv stå här ute på landet och kolla stjärnhimmlen helt underbart ! men vad liten man känner sig då smile.gif
Klint
I fredags såg vi 3 kanotister på sjön.Jag sa usch det ser kallt ut! Min käre man sa näe det är nog jättehärligt och de har säkert bra kläder Vi ska också börja med mer frilufsaktiviteter! Jasså det ska vi? Till saken hör att han är uppvuxen med sånt själv var jag en såndär unge som alltid fick snö mellan jacka o byxor tappade skidorna mm fast lite mer uteliv även på vintern vore kanske inte så dumt ja det tål att tänkas på g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon