Full version: Nya fröer
Nordan
Jag hade bestämt mig för att inte förkultivera någonting detta år eftersom jag är nyopererad i hö hand och kommer att kunna jobba med enbart vä. Det beslutet föll bort när nyhetsbrevet med fröerbjudandena kom! Det blir iaf några påsar. På något vis ska det väl gå för jag längtar sååå... rose.gif
Iren
Ja men tror du inte att det är precis vad du behöver:-) Kul ändå med lite vårpyssel, nån kan kanske hjälpa till med jordpåsar o annat... Lycka till:-)!
solbrud
Håller absolut med Iren. Nu vet jag inte vad du op. för nån skada men jag jobbar 3 timmar/dag med just rehabilitering av pat. som har op. just hand/handled. Ofta är just restriktionerna att under en viss tid inte belasta tungt(lyft och flytta inga tunga säckar!) men det brukar oftast vara en ren investering i rehabiliteringssyfte att använda handen allsidigt för övrigt. Kolla bara vad som gäller från läkaren först.

Hos mig hamnar de som är "för" försiktiga!

En skadad hand förlorar lätt sin rörlighet om den inte används tillräckligt på länge.
Och visst behöver du tänka på annat, och det gör man ju när man engagerar sig i trädgårdsarbete om man gillar det.
Lycka till med sådderna!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon