merlin68
Den perfekta sommarbostaden för den penningstinne cool.gif

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14201307.ab
Lokan
w00t.gif Vilket fynd! Tror jag slår till direkt!!
malarmaster
ser lite skabbigt ut,renoveringsbehovet är nog stort men till rätt prislapp så, Rom är inte helt fel.
kan behöva ett tillhåll i den delen av världen,New York och los Angeles börjar kännas lite bedagat,till rätt pris så.... annars är småland o liten stuga också rätt skönt. Ulf
malcolm
Undrar om det finns garage?
Huggorm
Jag kunde absolut tänka mig ett sommarhus i Italien, men inte det där palatset. En liten anspråkslös stenvilla med tillhörande fruktträdgård hade passat bättre.
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 13-01-2012, 00:03) *
Jag kunde absolut tänka mig ett sommarhus i Italien, men inte det där palatset. En liten anspråkslös stenvilla med tillhörande fruktträdgård hade passat bättre.

tummenupp.gif
Natur liv
Ser ut som ett sommarhus för mumier. Men Italien är väl inte helt fel ...
Ugglemormor
Näe, föredrar det vi redan har i en bergsby ....... lagom anonymt och intimt ...... tummenupp.gif
omk
Ingår muskulösa gladiatorer och några tigrar, tro ?? rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Ugglemormor @ 13-01-2012, 15:03) *
Näe, föredrar det vi redan har i en bergsby ....... lagom anonymt och intimt ...... tummenupp.gif

Vilken by ? så jag vet vart jag inte ska kolla efter hus.
Piccante
CITAT (Ugglemormor @ 13-01-2012, 15:03) *

väldigt många på detta forumet verkar ha sommarhus i en bergsby i norra Italien whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon