Full version: Kul, i alla fall!
Gita
Att min favorit Rolf-Göran Bengtsson fick Jerringpriset, och att Ahlshammar, en annan av mina favoriter också plockade hem ett par priser.
Gita
*Stintan*
Ja kul att Alshammar fick priser det är hon värd och kul för hästsporten att R-G Bengtsson fick Jerringpriset även om jag tycker att han är en konstig prick.
Gita
CITAT (*Stintan* @ 17-01-2012, 16:38) *
Ja kul att Alshammar fick priser det är hon värd och kul för hästsporten att R-G Bengtsson fick Jerringpriset även om jag tycker att han är en konstig prick.

Visst verkar han lite konstig men det beror på att han är väldigt blyg. Han är en snäll och väldigt ödmjuk kille med betydligt bättre handlag med hästar än med media.
Fantastiskt tycker jag, att en svensk för första gången någonsin är rankad världsetta i hästhoppning.
Gita
Aqvakul
Roffe är en fantastiskt duktig hästkarl!

Stort grattis!
Överbölingen
Jag har inte följt idrottsgalan och Jerringpriset. Däremot är jag glad för Ida Ingemarsdotter vars mor har "Antons" som ligger ca 500 m öster om Väst i byn där vi håller till. Jag brukar pyrscha rådjur nere på deras lägda,
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon