Motti
Jag har skickat efter frön i massor bla Jättevalmo mm mm mm !snart dax att börja så igen smiley_small_hug.gif snart är våren här igen ju !har skickat efter frön för 300 !så nu lär jag få fullt upp wink.gif
hattstugan
Jo då! Kunde inte motstå erbjudandet i år heller!
LottaJo
Japp, trots att jag redan deklarerat att det fick räcka nu.

Råkade visst skicka iväg en beställning till Rara växter också "när jag nu ändå satt vid datorn"... crazy.gif

Arma mig när mannen upptäcker det... nono.gif
Peztis
Fniss!

I dag kom avin på posten om att Impecta-kuvertet kan hämtas.
"Jaha" sa mannen när han frågade vad det var.

Det var nästan så jag var tvungen att hämta termometern! Är han sjuk!?!?! Inte en sur kommentar eller blick eller något...?

Asch, det kommer väl när alla krukor börjar fylla huset...

biggrin.gif
Motti
Vi får skylla på en fruktansvärt stark vårkännsla som drog iväg med oss när vi såg alla vackra blommor som kunde bli våra crazy.gif Fast man får bra mycket för 300 kr om man tänker att man skulle köpa alla dom så blev det nog fyra gånger så dyrt eller mer ! det kan man ha i bakfickan om äkta hälften knorrar whist.gif
gnon49
Har skummat igenom både Impectas o Odlas fröerbjudande. Som vanligt infinner sig en känsla av att man vill köpa,köpa,köpa. Den perfekta trädgården hägrar. men det blir ju aldrig som på bild så jag väntar någon månad innan jag beställer. Då vet jag om inte annat hur dom egna sparade fröerna har tagit sig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon