Full version: Tråkigt
Fjortispower
Jag har tråkigt! Tänkte spendera denna fredag helt ensam hemma då jag hade PMS och orkade inte med något tidigare, men nu har jag fått tillbaka min energi. Är typ sugen att göra något eller något, eller något. Men det finns inget att göra. "Alla" är upptagna, facebook tröttar ut, osv... sos.gif

Har du tråkigt?
sqrulan
smiley_small_hug.gif Jaaa super tråkigt!!!

Jag vill åka på en resa till Borneos skogar och rädda den? vad vill du?
*Stintan*
Nej har inte alls tråkigt bara gäspattacker flirting.gif
sqrulan
confused.gif Men jag kan också tänka mej att följa med fartyget som jagar Japaner så att dom inte dödar valar, men då är jag rädd!!!?
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 20-01-2012, 22:35) *
Nej har inte alls tråkigt bara gäspattacker flirting.gif

giggle.gif Samma här!
sqrulan
kram2.gif Hos mej är man sällan uttråkad! Det skulle vara kul att för en gångskull röra om i livet!!!

Vad skulle du göra "fjortis" om du hadde möjlighet? Riva murar? Starta ett djurräddningsprojekt? ELLER!!!!???
Bygga ett hem för föräldralösa och skadade djur är en dröm som jag har!!!

Det är nåt som jag troligtvis kommer att göra om nåt år!
Fjortispower
Ja man vill verkligen röra om i livet.

Jag kanske är mest tråkad på att vara singel, man vill ha någon. Men då är jag rädd att jag blir som mina vänner, de blir kära i kärleken snarare än i personen. Så jag väntar och låter den rätta komma in... Någon gång...

CITAT (sqrulan @ 20-01-2012, 22:42) *
kram2.gif Hos mej är man sällan uttråkad! Det skulle vara kul att för en gångskull röra om i livet!!!

Vad skulle du göra "fjortis" om du hadde möjlighet? Riva murar? Starta ett djurräddningsprojekt? ELLER!!!!???
Bygga ett hem för föräldraläsa och skadade djur är en dröm som jag har!!!

Oj då! Varför inte? Men har lite större "planer" isåfall, kanske inte läge att skriva här.
sqrulan
smiley_small_hug.gif Skriv vad du tänker!! Jag blev då nyfiken!

wub.gif Gulligt att du skriver att du saknar nån! Vad gör du för att få kontakt och vad vill du ha? Vem söker du?

Jag är bara en vän på ett forum som tycker att om du är ung så ge dej ut i livet och LEV!!!
Fjortispower
Ja du jag söker någon som kan älska mig och någon jag kan älska. Passion i livet, det är det enda jag saknar just nu faktiskt. Vänner, familj och vardagssysslor till ära, men det vore ju underbart om man vore två, allt skulle vara så mycket färggladare tänker jag. Har alltid varit "singelbruden" så jag längtar tills det vänder blush.gif
sqrulan
Nu må du vara rosa eller svart men OM du har tur så .....
Om jag får föreslå så gå ut med vänner, bli kompis med dej själv!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon