jimmy Karlsson
Hej,

Tänkte presentera mitt företag.

Rasmus Trädvård är ett litet arboristföretag med gedigen kunskap, erfarenhet och personlig service.

Vi utför arbete på en bas av trädvårdskunskap med hänsyn till naturvård, miljöskydd och säkerhetsföreskrifter. Trädvårdsarbete kräver grundlig och högkvalificerad skolning med särskild fokus på arbetssäkerhet.

Företaget erbjuder arboristtjänster som avancerad trädfällning och beskärning.

Rasmus Trädvård innehar F-skattsedel och är försäkrat i Trygg Hansa skadeförsäkring.

Kontakta oss för en kostnadsfri offert.

Mvh,
Jimmy Karlsson
070-850 96 66

kerstinbern
När man börjar skriva i ett forum kan det ju vara bra att först läsa användarvillkoren

http://forum.odla.nu/index.php?act=boardrules
Informationen som läggs in vid användandet av tjänsten får t.ex. inte innehålla eller omfatta något av följande:

.....
"- Reklam för kommersiella produkter, tjänster eller företag. Med reklam avses i detta fall inte omnämnande av produkter, tjänster eller företag inom trädgårdsbranschen i forumets trädgårdsavdelningar när ett omnämnande är relevant för en pågående diskussion. I forumets avdelning; Allmänt -> Småprat är även ett omnämnande av produkter, tjänster eller företag inom andra branscher tillåtet när ett omnämnande är relevant för en pågående diskussion. Vid tveksamma fall för vad som kan räknas som "relevant för en pågående diskussion" har Odla.nu full beslutanderätt."
jaj-51
Övertramp förekomer då och på många forum men detta är nono.gif

Själv skulle jag alldrig lita på en firma som inte bryr sig om regler och fuskar.
jimmy Karlsson
Ber om ursäkt för det inträffande. Jag var inte var tillräckligt observant. Har sett diskutionerna som pågått i forumet och ansåg att det fanns relevans, därav inlägget.
Hur tar man bort sitt eget inlägg? Kan en admin eller moderator vara vänlig att radera min inlägg. Återigen, förlåt för övertrampen.
Jan af Lisö

jimmy Karlsson
Ska bli Jan!

Enlig FAQ "Kan jag själv ta bort ett inlägg?
Om det har kommit i fel forum, kan jag själv radera eller flytta det?

- Du kan redigera inlägget inom fyra timmar, men inte ta bort eller flytta det själv. Men om det hamnat fel flyttar vi det till en lämplig kategori om vi uppmärksammas på det. Vill du bara ändra i det tittar du till höger ovanför ditt inlägg där ser du en penna och "ändra". Klicka på pennan och ändra det du inte är nöjd med!
"

Vädjar admin eller moderator att ta bort denna tråd.
Jan af Lisö
Jag har lyckats ta bort mitt inlägg från samma tid igår.

Det krävs kanske 1000 inlägg innan !!!1

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon