Bengt i Särö
31-01-2012, 17:07
Hej.
Är det någon mer som Webbsidan hackar,det är bara webbsidan odla.nu som hackar,det började för en månad sedan.
Nej har inga problem med det men däremot när jag skriver ett inlägg och ska gå tillbaka i texten och ändra. Klickar för att flytta markören och oftast tar det uppemot 30 sekunder innan den flyttat. Händer bara på odla. Skumt som tusan.
ninnisky
31-01-2012, 18:04
Jag har också haft en del problem med att Odla.nu- sidan hackar. Har bytt till google chrome men är inte helt nöjd där heller.
Bra ninnisky. Lika bra att dom som svarar skriver vilken browser dom använder. Kör själv med IE9. Tror knappast det spelar in men kör med Win 7.
Använder Firefox och XP. Flyter normalt. Firefox kanske inte är snabbast men den är stabil.
grycken
02-02-2012, 19:07
Jag har Windows XP och använder mest Internet Explorer 8 och där har det varit problem flera gånger, bl.a. idag. Det går knappt att komma in på Odla. Allt annat fungerar. Med Firefox 4 däremot fungerar det bättre.
*Stintan*
03-02-2012, 09:52
Har inte märkt några såna problem och jag har win7 och IE9.
Jag ahr inga problem med Odla. Jag använder XP och IE 9.
skånepåg
04-02-2012, 09:00
Inga problem här iheller med Google Chrome och Win7 =)
Gossen Ruda
24-02-2012, 11:40
Nyss var det nästan stopp men sen rullade det på igen. Andra sidor fungerade.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.