Full version: Evas Frölista 2012
Eva 33c
Äntligen har jag fått lite ordning på min eftersatta hemsida och har nu lagt ut en lista på fröer jag har kvar. De är skördade under sommaren 2011. Vill ni ha nåt hör av er via mail eller PM.
Frölistan
Peztis
Åh, vilken fin lista!!! Och många vackra bilder på underbara blommor!

Varför skulle jag dit att titta...? Har ju redan alldeles för mycket fröer. Får se om jag kan hålla mig!
Helen i Piteå Zon 5
Vilken proffsig frölista du har, jättefina bilder och med bra text.
ingrid fuxwall
Tack vare dina fröer har jag fått många fina växter i mina rabatter - tack än en gång
Eva 33c
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 01-02-2012, 20:52) *
Vilken proffsig frölista du har, jättefina bilder och med bra text.

Tack Helene, det var roligt att du tycker det. Det finns fortfarande texter som ska skrivas, men jag jobbar på det : ) Du har ju också själv en väldigt innehållsrik hemsida och blogg. tummenupp.gif

Och Ingrid, vad kul att höra att du har fått glädje av fröerna : )
Eva 33c
Nu har jag packat fröer tilla de som hört av sig hittills och uppdaterat listan eftersom en del tagit slut. Men det finns fortfarande många sorter kvar om nån vill ha.
Maggan H
Taggreva var det längsen jag hade, den är en bra skuggväxt. Har du kvar frön? smile.gif
Eva 33c
Svas Ja! smile.gif
PMa din adress så skickar jag till dig om du vll ha.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon