Katarina Odla.nu
Hej i forumet!
Jag fick en fråga från två studenter på Luleå Tekniska Universitet som letade efter riktiga odlingsentusiaster. De hittade till er i forumet och hoppas nu att ni vill hjälpa dem att svara på några frågor om odling. Så här presenterar de sitt arbete:

"Vi är två studenter som gör ett examensarbete i samarbete med Hammarplast för att ta fram en ny smart lösning för att enkelt kunna odla på balkonger och andra små utrymmen. Vi behöver hjälp från er som är intresserade av odling.

Vi heter Malin Oldenburg och Lina Ramén och vi studerar på civilingenjörsprogrammet med inriktning mot produktutveckling på Luleå Tekniska Universitet."

En kort enkät
Det går fort att svara på vår enkät! Svara gärna så snart du kan och senast fredagen den 10 februari.

Klicka på länken för att komma till enkäten: Urban gardening
Tack! / Malin och Lina

Maggan H
Deltagit! smile.gif
Annana
Check! Jag också!

Men på 1-5 numreringen framgår ju inte vad siffrorna betyder... Men antar att 5 betyder typ "instämmer mycket och 1 "inte alls" va?
malcolm
Svarat trots att jag inte har någon balkong.
mamamaggan
Svarat och antagit att 5 var bra medan 1 var dåligt.
RB9310
Svarat och antagit samma.
*Stintan*
Done!
Kryddan03
Likadant här. smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Klart svarat även från mig biggrin.gif
Piccante
Gillar att studenterna tar kontakt med odlas redaktion på så vis "kvalitetssäkrar" enkäten. Förut hade vi några konstiga inlägg med enkäter som folk inte vågade klicka på för man visste inte vilka som stod bakom.
Wilmer
Svarat med tanke på mors balkong.. Antog 1 var "sämst" och att det skulle vara intressant om PRISET var rimligt! Vilket skulle vara en avgörande faktor.
hattstugan
Också svarat!!
ninnisky
Också svarat!
Östh
Självklart svarat. Hjälper gärna studenter som tycks gör ett seriöst försök att skaffa underlag inför sina slutsatser.
merlin68
CITAT (Östh @ 01-02-2012, 22:28) *
Självklart svarat. Hjälper gärna studenter som tycks gör ett seriöst försök att skaffa underlag inför sina slutsatser.

Samma här. Deltagit:)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon