Lise-lotte F
01-02-2012, 21:12
Jag tycker att forumet är jättebra men ibland kan den röda tråden i svaren på ett inlägg försvinna och innan man kommer till svaret har man glömt frågan.
mamamaggan
01-02-2012, 22:46
Hur menar du då ? Försvinner svaret ?
Menar du att det börjar att diskuteras något annat än vad ursprungsfrågan avasåg ?
Irriterar man sig på det så är det bara att gå föra tillbaka tråden till den egentliga frågan.
Lady Hamilton
02-02-2012, 11:06
Eller menar du det som händer när man ibland gått in på Odla fråbn en söksida? eller kommit åt knappen "Alternativ"? då ligger från överst å svaren måste man klicka upp. I så fall är det bara att klicka uppe till höger på Alternativ - Visningsläge-Standard
Lise-lotte F
07-02-2012, 20:24
Det jag menar är att man ställer en fråga som man undrar över,sedan när man vill kolla om man fått någon respons kan det vara lätt att fastna i de som svarat och allt som står kanske inte har med den fråga som man var intresserad av från början och att det kan vara svårt att sortera det man läser.Jag menade inte att vara provokativ jag är ledsen om det är någon som tagit illa vid sig
mamamaggan
08-02-2012, 00:17
Inte sjutton har du provocerat mig iaf. Kan förstå att det ibland kan vara lite förvillande att man inte får ett direkt svar på sin fråga.
Vi kan ibland sväva ut en del från ämnet här inne. Vad du kan göra då är som jag sa förut , för tillbaka tråden till ämnet , skriv frågan om igen eller skriv att du inte tycker du fått svar på vad du frågade om.
Tror faktiskt ingen kommer att ta illa upp om du gör så.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.