CITAT (Anita Karlsson @ 01-02-2012, 22:13)

Är medlem sedan länge, men mitt gamla lösenord funkade inte. Det var verkligen krångligt att skaffa ett nytt. Fyra försök fick jag göra. Jag är van datoranvändare, har 2 st A4-ark fulla med lösenord. Sitter vid datorn varje dag, men använder inte så ofta trådar. Dessutom brukar tävlingar inte vara uppbyggda så här i trådar.
En klarare beskrivning hur en sådan här tråd fungerar behövs, så att även icke så vana datoranvändare kan vara med här, eller har jag missat någon förklaring någonstans?
Missade först att scrolla ner på sidan här, så jag såg hela sidan. En hemsida=startsidan skall helst inte vara så lång att man måste scrolla.
Det tog dessutom lång tid, flera timmar innan jag fick lösenordet per mail. Det brukar gå fortare.
Frågas nedan om jag vill ha med min signatur, men vad har jag för signatur? Mitt namn är ju inte en signatur.
Signatur är den texten som vissa har alltid, längst ner typ "Zon1 " "Lev i nuet" osv... det är som du själv ändrar i dina inställningar om du vill ha eller inte.
Du kan ändra hur trådarna ska visas, så att du slipper scrolla ner eller inte om du tycker det är jobbigt. Klicka på alternativ och välj tråd eller standard. Så visas de på olia sätt.
Lösenordet kan jag inte säga ngt om, varför det tar tid, det är ju odla.nu som får svara för det!
Men ett tips för att slippa två sidor med lösenord som du skrev: Ha ett viktigt, dvs ett lösenord som du har till saker som verkligen är privata, mail mm. Ha ett lösenord till andra saker, typ sådana här forum. Om någon hackar sig in på kontot här är det ju inte så åtråvärt, dvs här finns inga värdeuppgifter, bara snack om växter. Så har du bara två eller tre att ha koll på.