Full version: Och vinnarna är....
Katarina Odla.nu
Hej på er!

Tävlingen om att tycka till om forumet är avslutad.

Får jag börja med att tacka er alla för
bra, engagerade och seriösa inlägg!

Jag har ett digert arbete framför mig med att läsa allt ni skrivit noga och fundera på vad som kan förbättras i forumet under våren. Roligt är så klart att det även har kommit mycket positivt och glatt i era inlägg så forumet på Odla.nu vilar på en jättebra grund. Men vissa förbättringar måste till för att lyfta oss ett snäpp! Det ska bli jätteroligt att jobba med det och jag kommer återkomma till er i forumet allteftersom. Det är ju ni som ÄR forumet!

Nu till väsentligheterna!
Vinnarna är utlottade och jag säger stort GRATTIS till:

Iren
Olle A
Peztis

Ni kommer att få en blomsterfröpaket från Odla.nu med 7 fröpåsar i varje.
Obs!
Kan ni tre vara snälla och mejla mig er adress så vi kan skicka vinsten!

katarina@odla.nu

Trevlig helg!
önskar Katarina

Klint
Grattis! Iren Olle å Petzis
Iren
Men så kul:-)! Verkligen något som höjer livsandarna i det här vintervädret! Grattis Olle o Petzis också!
Helen i Piteå Zon 5
Grattis till er alla tre!
Red Top
Stort grattis till alla ni tre. Hoppas sådderna blir bra.

Berätta gärna vad ni får för fröer, så jag får chansen att bli lite avundsjuk. giggle.gif
Meriona
Grattis alla tre! wub.gif
Peztis
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag vaaaaaaaaaannnnnnn!

yahoo.gif

Lovar jag ska sukta er med vad jag vann! biggrin.gif

Åh vad jag blir glad!
Lady Hamilton
Stort GRATTIS! till er som vann blomma.gif
Fjortispower
CITAT (Peztis @ 03-02-2012, 18:43) *
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag vaaaaaaaaaannnnnnn!

yahoo.gif

Lovar jag ska sukta er med vad jag vann! biggrin.gif

Åh vad jag blir glad!

Haha Grattis! Kan känna igen den där glädjen! Minst så skulle jag vråla om jag vann! Grattis till er två andra också!
Wilmer
Grattis alla tre rose.gif
mojan
Grattis!!!
ingaröbo
Grattis till er som vann, hade hoppats på en vinst själv men blev utan denna gång. Hoppas ni får nåt att bita i, en utmaning eller två! Ska bli kul, o höra vad ni fick!
Iren
Så roligt! Här är dom fina fröerna från Odla!Fick flera favoriter direkt:-) som Riddarsporren o Luktärten.

yahoo.gif thanks.gif
[attachment=67925:20120215_122901.jpg]
Peztis
Fick samma och det var verkligen fina fröer!

Solrosen ser urläcker ut! Och så är jag ju rätt svag för rosenskära... Och klätterväxter... Och riddarsporren är ju underbar, jag som älskar fantasy tycker ju namnet 'Lady of the Lake' är såååå läckert!

Tack så jättemycket!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon