Full version: Lembas
merlin68
Hittade det hr receptet p Lembas, brdet som bakas av alverna i sagan om ringen smile.gif Kul fr tolkien-fantaster eller som partybrd..

http://www.matklubben.se/recept/lembas_broed_85714.html
RB9310
Kul. r frvisso inget jttefan av triologin men dom r sevrda. Kanske fr be min bttre hlft att baka dom. r nog fr lat fr att gra det sjlv ven om jag besitter kunskapen att baka wink.gif
sknepg
Kuligt =) Ja filmerna r mest lngtrkiga med ett par guldkorn, och jag har sett extended versionerna 2ggr sen gav jag upp tongue.gif Men hobbit filmerna som kommer vldigt snart wub.gif
Men spara bokmrket fr framtida bruk, kan bli spnnande att testa och se hur det blir =)
merlin68
CITAT (sknepg @ 05-02-2012, 18:09) *
Kuligt =) Ja filmerna r mest lngtrkiga med ett par guldkorn, och jag har sett extended versionerna 2ggr sen gav jag upp tongue.gif Men hobbit filmerna som kommer vldigt snart wub.gif
Men spara bokmrket fr framtida bruk, kan bli spnnande att testa och se hur det blir =)

Jag ser ocks fram emot hobbit filmerna bravo.gif Man skulle ju kunna fixa ett tolkien maraton dr man visar alla filmer p rad och serverar lv- och hobbit mat giggle.gif Undrar om orcherna ter ngonting, i s fall r det nog ngot ckligt. Eller r fisk som r smeagols favoritmat -fear-.gif Jag ska forska vidare om det gr att hitta ngra roliga recept....
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon