malin72
Hej alla Odla vänner!!!!

Så var det dags för årets tråd ang våran gemensamma middag som vi brukar ha på lördagen (är det gång 5 eller 6) unsure.gif
Detta år handlar det då om den 14/4 -2012

Eftersom att vi dom senaste gångerna har varit på restaurangen Movitz inne i Gamla Stan och allt har gått bra med service och god mat och faktiskt bra placering på borden så hoppas jag att vi kan boka där i år igen tummenupp.gif

Jag lägger inte ut menyn än eftersom att det inte är bokat, men lättast har varit att vi valt mellan kött eller fisk och kvällsmenyn har då varit

förrätt, varmrätt och kaffe med en bit choklad! Enkelt och till ett bra pris!

Så det vi gör nu är att bara fylla i att vi kommer, så vi kan börja räkna in hur många vi blir på ett sådär tummenupp.gif Självklart kan man lägga till och ta bort när vi närmar oss dagen.
Om man har med sig respektive eller så och vill ta med så lägg bara till antalet när ni skriver era namn!

Så då börjar jag igen då smile.gif kopiera bara raden med namn som bildas eller "citera" och lägg bara till namnet under osv...

Det ska bli så roligt att ses igen och självklart dom nya som vill haka på oss smiley_small_hug.gif

Malin72
Margith
Jag är redan hungrig, så jag anmäler mig direkt laugh.gif

Malin72
Margith

Jag säger som du gör: så roligt att träffas igen och alla nya som vill haka på är mer än välkomna (vi är inte så farliga som vi låtsas tongue.gif )

Men nog hade det varit gott med en surströmmings-middag... shy.gif
Gåsis
Å jag är med! Hoppas också det törs komma med några nya iår.

Malin72
Margith
Åsa
Lady Hamilton
Självklart vill också jag vara med tummenupp.gif passar även på att anmäla en som nu är i Syd Afrika eftrsom hon brukar vara minst lika hungrig som jag giggle.gif

Malin72
Margith
Åsa
Lady Hamilton
"Syd Afrika" Anki V *
Lady Hamilton
...... unsure.gif det var ingen vidare fart i denna tråd? ... saknar några "gamla namn" och naturligtvis MASSOR med ny namn tummenupp.gif
Anki V
Uj, vilken dålig fart det var här då.......Jag får ta och fylla i mitt namn för att påminna om att det blir Odla middag på lördagen under mässhelgen.

Malin72
Margith
Åsa
Lady Hamilton
Anki V
blomkronan
Självklart kommer jag... missa bara att skriva här smile.gif
Ska bli såååå kul att se er igen LÄÄÄÄÄNGTAR...

Jag vill passa på att berätta för alla "nya" (och gamla) att ni är Hjärtligt välkomna att anmäla er till middagen på kvällen.
Vi har så trevligt, om du inte har varit med förut ska du veta att alla är lätta att umgås med, ett VARMT gäng... underbara människor med ett gemensamt intresse smile.gif
Ta nu och anmäl er... vore så kul med några nya ansikten.

Malin72
Margith
Åsa
Lady Hamilton
Anki V
Blomkronan yahoo.gif

malin72
Puttar upp lite!!!

Överbölingen
Hej!

Lägg till mig, Överbölingen.
Frugan måste stanna hemma som valpvakt. Hon (valpen heter Bambi och är KH tax). Är sexton veckor då och det måste vara kontinuitet med uppfostran.

[attachment=68440:BambiAnja2.jpg]

Notera det svarta på jämttiken Anja. Det är Bambi Girl.
malin72
Malin72
Margith
Åsa
Lady Hamilton
Anki V
Blomkronan
Överbölingen

Vad kul att du kommer ner Bengt och hälsa Eva så gott!! Ja nu har ni att göra med ny valp...vad härligt! Ses snart då tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon