Full version: Kamin i Volvo
Gossen Ruda
En som inte behöver frysa. laugh.gif http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10043238
malcolm
El Camino har man ju hört talas om men då har det gällt Chevrolet. biggrin.gif
skånepåg
Här är en annan bild, reddit ftw ^^
Huggorm
Jobbigt om man krockar och blir liggande fastklämd upp mot kaminen
malarmaster
idioter finns överallt,den svenska bilprovningen hade nog inte varit lika positiv som den schweitziska.
håller med huggis vad händer vid en häftig undanmanöver eller tvärbroms,inte så kul med kaminen i knäet. ulf
*Stintan*
Skulle han inte ha den när han sov i bilen? biggrin.gif
gnon49
Hehe, någon kamin behöver jag då inte i Volvon. Den har en värme som räcker o blir över. Har faktiskt inte kört den på full styrka vad jag vet. Bastuvärme var ordet. sweatingbullets.gif
Myosotis
laugh.gif Häftigt! Vill ha!

CITAT (gnon49 @ 15-02-2012, 17:54) *
Hehe, någon kamin behöver jag då inte i Volvon. Den har en värme som räcker o blir över. Har faktiskt inte kört den på full styrka vad jag vet. Bastuvärme var ordet. sweatingbullets.gif

Kan det vara så att din volvo är nyare än min volvo? g.gif
gnon49
CITAT (Myosotis @ 15-02-2012, 18:35) *
laugh.gif Häftigt! Vill ha!
Kan det vara så att din volvo är nyare än min volvo? g.gif

Min är 20 år i år. Bara barnet.
Huggorm
Vill man ha mer värme i sin bil kan man sätta i en termostat som öppnar senare. Blir det väldigt dåligt värme kanske termostaten är sönder och öppnar tidigare än den skall.
Myosotis
CITAT (gnon49 @ 15-02-2012, 21:57) *
Min är 20 år i år. Bara barnet.

Jaha bara lite nyare då. Det kan mycket väl hända att något är sönder, men jag är inte frusen av mig så det gör mig inget om det inte blir varmt, men folk som har åkt bak i bilen har sagt att det var kallt där.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon