Monarda
Yes! yahoo.gif Tack vare min nyfunne vän Dr Johnson som så generöst delar med sig av alla upptäckta miljoner!

"Hej vän.

Jag är Dr Christopher Johnson chef för Ekonomiavdelningen revisionsavdelningen en Credit Suisse Bank, en Cabot Square, London E14 4QJ London, här i England. Jag skriver dig om en affärsidé som kommer att vara en enorm fördel för oss båda. kompiskram.gif I min avdelning, som är chef London Regional Office upptäckte jag en summa på £ 16,5 miljoner (sexton miljoner och 500 tusen pund) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Late Business Mogul Mr Moises Saba Masri miljardär, en Judisk från Mexiko som var ett offer för en helikopterkrasch 10 Jan, 2010, döda honom och hans familjemedlemmar. Saba var 46-år gammal. Även i helikoptern vid tidpunkten för olyckan var hans hustru, deras son Abraham (Alberto) och hans dotter-in-law. Piloten var också död. -cry-.gif

Vid valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, i synnerhet på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen här.
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Nu är vår bank har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort det. Jag personligen har tappat målet att hitta släktingar, jag söker ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Kommer bidragsmottagaren till den avlidna så att intäkterna från detta konto värderas till 16,5 miljoner pund kan utbetalas till dig.

thanks.gif

Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% till dig. Jag har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kan användas för att backa upp detta påstående vi gör. Allt jag behöver är att fylla i ditt namn till handlingarna och legalisera det i domstol här för att visa dig som den rättmätiga förmånstagaren. Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, sekretess och pålitlighet för att vi ser denna transaktion igenom. Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig mot eventuella brott mot lagen. coolgleam.gif
Snälla, ge mig följande, som vi har 7 dagar att köra igenom det. Detta är mycket brådskande TACK.

1. Fullständigt namn:
2. Din Direkt Mobilnummer:
3. Din Kontakt Adress:
4. Yrke:
5. Ålder:
6. Sex:
7. Nationalitet:

Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att du kommer att finna detta förslag intressant. Var på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse jag kommer förse dig med mer information.
Sträva efter att meddela mig ert beslut snarare än att hålla mig väntar.

Tacka dig i väntan på din gynnsam svar.

Hälsningar,
Dr Christopher Johnson. "

Nu blir ni väl avundsjuka!!!
mamamaggan
Nej inte blir jag avundsjuk !

Det är du som fattat fel . Det är JAg som ska få alltihop ! angry.gif
Anki V
Åhhhh......vilken tur du har. Tänk att bara bli utvald på det där sättet.
wub.gif
/Avundsjuka Anki
CillaM
För varje brev man får i skräpposten blir man bara rikare!
Blomstertanten
Varför får aldrig jag sånna mail??????????? -cry-.gif
Orättvist! sleep.gif
Eva i Skåne
Ja, rikare på erfarenhet av lurendrejare giggle.gif
Gossen Ruda
Man kan ju bara skratta åt eländet. Vilken översättning! rotfl.gif
Huggorm
Det värsta är ju att någon idiot måste gå på det, annars skulle de inte fortsätta med det
Lokan
Grattis Monarda! laugh.gif
Robbanp
Det stod om ett nöt i tidningen här om dagen. Han hade gått på samma grej, betalat ut först några hundra Euro till någon. Sen hade
det tydligen blivit något problem så det behövdes ytterligare 30 000 (tror jag det var) EURO för att få loss alla miljonerna. Snubben hade lyckats övertala någon kompis om att hjälpa till med "insatsen". Efter den inbetalningen hände det konstigt nog inte mer. Nu hade han anmält nån tjomme som naturligtvis inte har en aaaaning om vad som hänt...

Det borde vara straffbart att vara så korkad. Sätt offren och lurendrejarna i samma cell några år!

Om den här bankchefen, som troligtvis har en årslön i närheten av den aktuella summan, nu har lagt ner sån möda på att hitta just dig för att hjälpa honom med detta, hur kan det då komma sig att han bara lyckats skrapa fram din mejladress!
HelénE
Grattis!

Själv har jag precis vunnit en BWM bara jag mailar mitt kontonummer till en viss adress..

Undrar bara vad de behöver mitt kontonummer till för???

smile.gif

Helén
Monarda
Jag får i alla fall tacka dr Johnson. Som jag garvade åt detta mejl har han nog förlängt mitt liv med minst en vecka. a0a.gif
gnon49
Det bästa med svenskan är att den är ett så udda språk. Att direktöversätta är omöjligt. Ett perfekt formulerat mejl skulle troligen kunna lura fler. Tack o lov ser mitt spamfilter till att inga spam når min inkorg. Så rik lär jag aldrig bli. -cry-.gif
Biggan_
Grattis Monarda! blomma.gif Du kan väl dela med dej! flirting.gif
Aqvakul
hihi... unsure.gif
ingaröbo
CITAT (Blomstertanten @ 05-03-2012, 19:20) *
Varför får aldrig jag sånna mail??????????? -cry-.gif
Orättvist! sleep.gif

Jag kan vidarebefordra mina rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (ingaröbo @ 05-03-2012, 23:21) *
Jag kan vidarebefordra mina rolleyes.gif

giggle.gif
Carl

Jag har vunnit ett otal antal BMW och miljoner miljoner Dollar. Har bara inte orkat hämnta ut dom!
Motti
Som tur är slipper jag sådan smörja wink.gif
LinneaTulldahl
Grattis!..... (eller inte tongue.gif)
.... Varför skickar dom aldrig sånt där till stackars fattiga studenter? smile.gif
Motti
Nja kanske för att de har "hajat"att det bara finns Nudlar att hämta där smile.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon