Full version: Eurobulb
mamamaggan
Har beställt lite hos Eurobulb och de skulle leverera 1 mars. Nu har vi 6 mars och jag har inte hört ifrån dem.

Någon som brukar köpa hos dem och vet om det brukar ta lite tid med leveransen ?
ingrids
Jag har beställt därifrån. Har angett lite "fluffiga" leveransdatum, typ "middle of March" och fått leverans inom typ den tiden.
mamamaggan
OK så det kan variera någon/några veckor. Då avvaktar jag ett tag till innan jag kontaktar dem.
mamamaggan
Har fått mail från firman att de skickade mina lökar 8/3 men ännu inte sett till något paket. Har mailat och efterlyst mina lökar.

Hur är det för er andra , tar det så lång tid ? Skickar de grejerna med flaskpost ?

mamamaggan
I dag kom mitt paket. Vi får inte post förrän långt in på eftermiddagen , i dag strax efter 17.00 , men jag hann hämta paketet.

Blir ändå konfunderad över leveranstiden. 1 vecka på väg tycker jag är för lång tid.
jaj-51
CITAT (mamamaggan @ 15-03-2012, 23:49) *
I dag kom mitt paket. Vi får inte post förrän långt in på eftermiddagen , i dag strax efter 17.00 , men jag hann hämta paketet.

Blir ändå konfunderad över leveranstiden. 1 vecka på väg tycker jag är för lång tid.

När var paketet "post stämplat" ?
mamamaggan
Det var poststämplat 8/3 så det stämmer att de skickade det då precis som de sa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon