Peztis
Åh, jag blir knollrig!
Jag VET ju att jag har sett kuponger för att få rabatterat pris på trädgårdsmässorna i de olika tidningarna! Men nu hittar jag så klart inte en enda!

Och så blir jag ju nyfiken på vilka olika erbjudanden det finns, som man kanske inte ens vet om...
Vet du något? Tänkte vi kanske kunde göra en liten lista? Om det är i en tidning, skriv vilken, vilket nummer och gärna även sidan. Nu skrev jag bara dit de mässor jag planerar gå på men har ni erbjudanden på andra mässor så fyller jag gärna på!

(Den här tråden kanske eg skulle ha legat i Resor & evenemang men jag tror fler läser här under Småprat så därför var det ett medvetet val.)

Rum och Trädgård, Kista 8-11 mars 2012
Villaägarnas Riksförb - visa medlemskortet och gå in 2 till priset av 1.
AoT nr 3, sid 81 - 30:- rabattkupong på entrén
AoT nr 3, sid 81 - tävlingslott till deras monter, vinst Ulla Hasselmarks "Fröboken"

Nordiska trädgårdar, Älvsjö 12-15 april 2012
AoT nr 4, sid 61 - tävlingslott till deras monter, vinst A Strömqvists "Odlarens Handbok"

Nolia, Umeå 27-29 april 2012
AoT nr 6, sid 88 - 20:- rabattkupong på entrén
AoT nr 6, sid 88 - tävlingslott till deras monter, vinst Ulla Hasselmarks "Fröboken" el A Strömqvists "Odlarens Handbok"
Peztis
Ingen som vet något mer? Tänkte ju gå imorgon på Kistamässan och det är ju sååå irriterand eatt komma hem och ha missat ett bra erbjudande!

Såg att det i AoT är helt ok att kopiera sidan om man inte vill klippa - jättebra!
Peztis
Uppdaterat lite...

Ingen som vet om fler erbjudanden i t ex olika trädgårdsföreningar?

Kan berätta att när jag gick på Kistamässan så närmade jag mig en ensam kvinna och frågade om hon ville hänga på mitt (dvs Villaägarnas Riksförb) erbjudande om att betala för en och gå in två. Hon blev överlycklig! Särskilt som hon hade glömt sin rabattkupong hemma på köksbordet.
Margith
Nu fick du mig att gå igenom tidningarna i jakt på rabattkuponger till Älvsjö-mässan thanks.gif

De här hittar jag:

Rosenbladet (Svenska Rosensällskapets tidning) 50,- rabatt på inträdet- nr 1/2012, sid 39
Trädgårdsamatören (Sällskapet Trädgårdsamatörernas tidning) 50,- rabatt på inträdet, nr 1/2012, sid 42
Pelargonbulletinen (Svenska Pelargonsällskapets tidning) 50,- rabatt på inträdet, nr1/2012, sid 6
Hemträdgården (Riksförbundets Svensk Trädgårds tidning) 50,- rabatt på inträdet, nr 2/2012 sid 59

Peztis
Åh vad bra att veta!
Peztis
Glöm inte era kuponger nu till Älvsjömässan!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon