Du kan sätta ut växterna nu om du har värmefläkt som kan hålla över 0 ° om temperaturen i ditt växthus går under 0 °. Gör som katah säger Använd en termometer som mäter högsta o lägsta temperatur. Kolla några dygn innan du vågar lämna växterna ute på natten. När du sedan sätter ut växterna så skydda med fiberduk första dagarna o nätterna. Sedan kan du använda dig av fiberduken nattetid om det blir låg temperatur. Har för mig att växtdukan kan ge 5 °:s skydd Så det kan räcka långt lite längre fram i vår. Själv sätter jag ut mina växter i Mars men har då en värmefläkt som går en del första veckorna nattetid. Andra tips du även fått är värmeljus det är bra, men jag tycker det är enklare med gravljus eftersom de har längre brinntid och behöver inte bytas lika ofta. Men som sagt var skaffa en termometer och testa dig fram några dygn innan du placerar ut definitivt.
Visst händer det att det kan bli riktiga bakslag någongång efter att man burit ut men då är det ju "bara" att bära in igen över natten

men det är en del av livet Lycka till med odlandet

Förresten har du någon snö kvar? i så fall skulle jag rekommendera dig att skotta in det i växthuset till vinrankan, då vattnas den exat så mycket som den kräver efter temperatur