Motti
Min man och jag köppte en dubbel dvd med Robert Gustafsson som heter "Galleri Gustafsson " i kväll tyckte vi det var skitdåligt på TV så vi slängde in en dvd av Robert Gustasson !det ångrar vi inte en stund ;)som vi har skrattat i två timmar och vi mår skitbra smiley_small_hug.gif Jag var tvungen att gå ut en stund för jag fick skrattkramp giggle.gif på riktigt !Den mannen äre så himmla kul och är en stor humorist han kan ju göra alla gubbar rätt upp och ner hur bär han sig åt igentligen thanks.gif Det är som det sägs !ett gott skratt förlänger livet rotfl.gif Nu vågar vi inte kolla på den andra dvd:n för vi pallar inte att skratta mer i dag yahoo.gif
Eva i Skåne
Visst är det härligt att få skatta riktigt gott ibland yahoo.gif
Motti
Ja verkligen man mår så himmla bra efter smile.gif tror man få till endorfinerna lite giggle.gif Min granne som är cancersjuk fick låna den i dag sa till dom att de måste bara kolla för man mår så bra efter att få ha skrattat ut smile.gif han har det så tufft och behöver få ha lite kul .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon