app.syl1
Hej !

Jag skulle vilja köpa Saintpaulie blad och pelargon sticklingar, var kan jag få tag på det ?
Har tittat på bilder och blev helt tagen va många fina sorter det finns.

MVH Malin
fvd
Jag vet inte var du bor men ett bra sätt är att gå på någon trädgårdsmässa. Där brukar både pelargonissällkapet och St Paulasällskapet finnas. Då kan du välja bland rariteterna.
lottapotta
Har du kollat på Tradera?
Jag har just upptäckt Tradera ("late bloomer" kallar man sådana som mig...Hehe) där jag handlat MASSOR av fröer. Själv har jag inte köpt sticklingar eller plantor där, men det är många som både köper och säljer!
olublanseflor
app.syl1, jag har precis skickat ett svar.

blomkronan
CITAT (app.syl1 @ 12-03-2012, 07:55) *
Hej !

Jag skulle vilja köpa Saintpaulie blad och pelargon sticklingar, var kan jag få tag på det ?
Har tittat på bilder och blev helt tagen va många fina sorter det finns.

MVH Malin

OJ! Det är inte lätt att välja mellan alla sorter som finns! Det är ett gäng att välja på!
men, jag vill passa på att välkomna dig till odla.nu´s forum, här kommer du få svar på många av dina frågor... (det är bara att fråga på...)
Pelargonsticklingar hittar du även på Era garden, pelargonfönstret Och rockdala Googla på dom så hittar du massor smile.gif
// Mari

app.syl1
tack så mycket för svaren,har mailat dig tillbaka :-)

Ja det finns massor att välja på

malin
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon