jimmy76x
Jag bor i skåne, kan jag redan nu börja sätta potatis och lök?
Preussen
CITAT (jimmy76x @ 18-03-2012, 14:26) *
Jag bor i skåne, kan jag redan nu börja sätta potatis och lök?

Beroende av var i Skåne du bor så ja, de satte pantofflor utanför abbekås i veckan.
Natrix
CITAT (Preussen @ 18-03-2012, 17:01) *
Beroende av var i Skåne du bor så ja, de satte pantofflor utanför abbekås i veckan.

Sluta stressa mig, Preussen! smile.gif
Preussen
CITAT (Natrix @ 18-03-2012, 17:39) *
Sluta stressa mig, Preussen! smile.gif

Men det går bra att vänta, på de styvare jordarna i varje fall;-)
KRT
CITAT (Preussen @ 18-03-2012, 19:32) *
Men det går bra att vänta, på de styvare jordarna i varje fall;-)

Skulle tro att du stressar Natrix ännu mer nu Preussen, det är nämligen sandjord där Natrix odlar flirting.gif
Natrix
CITAT (KRT @ 18-03-2012, 22:10) *
Skulle tro att du stressar Natrix ännu mer nu Preussen, det är nämligen sandjord där Natrix odlar flirting.gif

Det vet han. Nedrans! smile.gif
KRT
CITAT (Natrix @ 19-03-2012, 04:20) *
Det vet han. Nedrans! smile.gif

rotfl.gif
Garden bliss
Va, alla redan? Jag bor ju också i zon 1. Trodde man åtminstone behövde vänta till slutet av mars/början av april? Jag som precis lagt mina på groddning. =)
Preussen
S
CITAT (Garden bliss @ 19-03-2012, 08:56) *
Va, alla redan? Jag bor ju också i zon 1. Trodde man åtminstone behövde vänta till slutet av mars/början av april? Jag som precis lagt mina på groddning. =)

Själv avvaktar jag med pantofflorna, skulle jag ha odlat lök skulle jag inte ha tvekat.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon