Full version: Perennerbjudande
Katarina Odla.nu
Hej!
På Odla.nu gör vårt bästa för att locka fram våren! Första perennerbjudandet är ute. Det går att beställa över hela landet redan nu - vi anpassar utskicket av växterna efter klimatet där ni bor!

Se erbjudandet här: Perenner från Odla.nu!

Hälsningar
Katarina på redaktionen
Klint
Oj det var mycket som passade mej precis! Röda flox var nog det jag saknade som jag hade förväntat mej!
Men det fanns ju en annan läckerhet

[attachment=68632:flox.jpg]
Kajsa
Det blev ett och annat, Astilbe/ Milk & Honey var jag så himla nöjd med förra året så den och andra Astilbe måste jag ha igen, fint mellan rosorna. Dagliljor kan man aldrig få nog av.
mamamaggan
Mycket blev det , attans också jag som just fått mitt förra paket från Odla. giggle.gif

Kan man få för mycket växter ?
smuleborg
Snark....

Kom igen Odla.se.
Katarina Odla.nu
CITAT (Klint @ 20-03-2012, 15:52) *
Oj det var mycket som passade mej precis! Röda flox var nog det jag saknade som jag hade förväntat mej!
Men det fanns ju en annan läckerhet

[attachment=68632:flox.jpg]

Röd flox ett önskemål - bra att ni säger till så vet vi!
Kul att det var mycket som passade också!
Katarina på redaktionen
Ugglemormor
Det var svårt att begränsa sig ..... så mycket vackert som det var med där! Har nu gjort min beställning och skrev på att jag är bortrest på en kurs, så efter det kommer jag att vara hemma och välkomna de fina plantorna jag beställt ......... rose.gif
Man lovar sig själv (mest till maken) att inte beställa för mycket, men hur lätt är det? ...... naughty.gif men de har redan planerats till de tomma platserna jag har så det blir nog bra med det ......... bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon