Kajsa i Arvika
Eftersom jag har reducerats till balkongodlare (iofs inget att spotta åt.. sleep.gif ) tittar jag inte in på odla lika ofta som förr..

Däremot har syrran övertalat mej att skaffa facebook så undrar nu om någon av tidigare kontakter vill fortsätta trevligt, gärna växtrelaterat, men även allt mellan himmel och jord pladder där..? kompiskram.gif Skicka mej ett pm isf.

Ha en go produktiv odla vår i solen allesammans! wub.gif
*Stintan*
Du har PM!
Myosotis
Jag har inte facebook, jag vill prata med dig HÄR!! rtfm.gif kompiskram.gif
malcolm
Förstår inte varför man inte skulle kunna vara aktiv på Odla för att man inte har en trädgård, finns många medlemmar som odlar på balkong.

Önskar dig en fin vår och sommar Kajsa! @-->-->---
*Stintan*
CITAT (malcolm @ 23-03-2012, 10:15) *
Förstår inte varför man inte skulle kunna vara aktiv på Odla för att man inte har en trädgård, finns många medlemmar som odlar på balkong.

Önskar dig en fin vår och sommar Kajsa! @-->-->---

Kan man väl om man vill men varför får man inte fråga om någon vill vara vän på facebook för det? Det är liksom inte samma sak Fb och Odla.
Kajsa i Arvika
Malcolm: I mitt fall är det nog så att det gör för ont helt enkelt att påminnas om vad man inte har.. jag mår fysiskt och psykiskt illa av att inte kunna gå ut och gräva så då är det helt lättare att undvika ämnet.. Men liiiiite vill man ju pladdra iaf.. och drömma..
Myosotis
CITAT (Kajsa i Arvika @ 23-03-2012, 10:38) *
...det gör för ont helt enkelt att påminnas om vad man inte har.. jag mår fysiskt och psykiskt illa av att inte kunna gå ut och gräva...

crying.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif
Kajsa i Arvika
CITAT (Myosotis @ 23-03-2012, 10:47) *
crying.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif

kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
malcolm
CITAT (*Stintan* @ 23-03-2012, 10:29) *
Kan man väl om man vill men varför får man inte fråga om någon vill vara vän på facebook för det? Det är liksom inte samma sak Fb och Odla.

Har inte sagt att man att man inte får vara var man vill och att Odla och Fb inte är samma begriper väl jag med även om jag inte är registrerad där.
Meriona
Jag har inte ens en balkong längre. smile.gif Visst kan man va på Odla ändå.
PMat dig Kajsa!
ninnisky
CITAT (Meriona @ 23-03-2012, 15:26) *
Jag har inte ens en balkong längre. smile.gif Visst kan man va på Odla ändå.

Våga bara att inte vara här bara för att du inte har balkong...... Jag mobbar dig... smiley_small_hug.gif
*Stintan*
CITAT (ninnisky @ 23-03-2012, 17:16) *
Våga bara att inte vara här bara för att du inte har balkong...... Jag mobbar dig... smiley_small_hug.gif

tummenupp.gif
skånepåg
Finns ju en grupp och sida om just odla sajten på Facebook, just gruppen har varit så oaktiv men har sett den ökat på som tusan på sistone, men vet inte riktigt vad jag kan tillägga idag mer än innan, men ska bygga upp ett större odlingsrum/förodling till nästa år, måste bara bli av med den stora sängen tongue.gif
Men ni får ju gärna leta upp mej, några har ju redan gjort tongue.gif
Meriona
CITAT (ninnisky @ 23-03-2012, 17:16) *

Nä jag håller mig här på den (numera) undre avdelningen, det där med blomster är av mindre intresse. tongue.gif Odla är inte bara odling, det hörs ju på namnet! whist.gif

Motti
Odliaterna på Facebook är härliga människor och trevliga ! inga troll där giggle.gif länge sedan jag träffade så mycket goa människor på ett och samma ställe på nätet .
skånepåg
Ni är ett riktigt skönt folk faktiskt ^^
Ugglemormor
Ha det så gott Kajsa och tack för allt du gett ........ smiley_small_hug.gif
ninnisky
CITAT (Meriona @ 23-03-2012, 21:40) *
Nä jag håller mig här på den (numera) undre avdelningen, det där med blomster är av mindre intresse. tongue.gif Odla är inte bara odling, det hörs ju på namnet! whist.gif

tummenupp.gif smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon